Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Har offwhite / lys grå sofa og lys farge på veggene. Nå sliter jeg med å bestemme om sofabord og tvmøbler bør være mørke eller i bøk. Jeg er litt fjern når det kommer til hva som er in og ikke, så jeg trenger hjelp!
Miss Dynamite Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Jeg syns ikke bøk er fint, så hadde aldri valgt det, men jeg har grå sofa som deg, og lyse vegger, og hvitt bord....og hvitt tv møbel... Måå du ha mørk?
☆☆☆ Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Velg det du liker uavhengig av hva som er in. Det som er veldig in ett år har uansett en tendens til å være veldig ut året etter.. Jeg liker godt hvitmalte/folierte bord, da blir de "usynlige" når du ønsker det og et blikkfang om du legger på en fargerik duk..
LuksusLiv Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Ville aldri valgt mørke møbler, eller gulv, alt av støv vises. Hva med hvitt, jeg elsker hvitt. Hvitt er tidløst og du kan variere med farger på tilbehøret.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Vi har mørke møbler i stua, vi liker det veldig godt begge to. Det passer veldig godt i stua vår, men iforhold til hvor mye vi ønsker å tørke støv passer det overhode ikke. Du ser støvet legger seg nesten med engang vi har tørket støv, så det er ett mareritt. Slik som spisestuebordet vårt er ikke noe problem, for det får noen vasker hver dag. Det blir tørket av hver gang vi har spist der, men hyllene er ikke like morsomt å tørke støv av hver dag. Så når vi har mulighet, skal vi kjøpe nye møbler til stua som ikke er så mørke. De mørke hadde nok ikke vært så irriterende om vi ikke hadde hatt mange barn, for med mange barn strekker ikke tiden til med å vaske like ofte som tidligere og så mye rart som de ungene drar med seg inn og griser rundt med. Fingermerker på de mørklakkerte møblene lyser veldig godt opp når solen kommer inn vindu også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå