Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 har dere fortsatt sex på slike steder eller var det helst i ungdommen?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Bakerst i bussen På flere datapartyer (under bord, på tribuner og annet) I ett lydstudio På handycapdoen på skolen Flere steder på jobb Mange steder i huset Ute på tunet hos en kjæreste jeg hadde, fikk besøk av en rev mens vi holdt på også. Rundt omkring i en låve. I en silo. Mange steder i skogen (min ene kjæreste bodde på ett lite småbruk litt unna alle andre mennesker, så der ble det mye sex rundt omkring overalt) Sex i en seng med ett annet par som også hadde sex, ikke swingers eller noe slikt. På taket på hytta. På en sex-klubb På en strand I en gummibåt (sånn liten oppblåsbar som kjøpes i lekebutikken) på ett lite tjern. I vannet i ett lite tjern. Gjorde mye i min ungdom for å si det slik, men var bare med min ene kjæreste. Er ikke like tøff når det kommer til slikt nå lenger, blitt gammel sier min mann.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Liker ikke hat sex...... Men ellers har jeg HATT sex i bil midt i fergekø, på terrassen, i basseng utendørs og mye mer.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Hehe,mange plasser I sengen på kjøkkenet,mens mamma lå vegg i vegg på soverommet(trodde vi var alene) på div fellestoaletter på div utesteder på div strander i telt hotell på bussen på terassen i hagen i en robåt,midtfjords på venners toalett i sengen,med andre tilstedet i rommet i trappen i boblebad basseng badekar i skogen på skolen(videregående) midt i bergen sentrum i stuen Hmm,det var det jeg kom på i farten
silje1989 Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 I senga på sofaen På en låve I en varebil Kommer ikke på noen flere steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå