Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Oppdaget for seint at jeg har brukt blå jam med konservrribgsmiddel son egentlig skal kokes til frysetøyet mitt. Syltetøyet er allerede i fryseren og er ikke kokt. Krise å spise dette? Smaken er som den pleier å være med gul jam.....
Prins og prinsesse Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Har ikke prøvd det, men tipper det bare betyr at syltetøyet ditt blir litt mer rennende når det tines opp enn det bruker å være
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Tror ikke det gjør noe. Mener det evt bare er smaken som kan være litt anderledes, men hvis smaken var den samme går nok det bra Husker ikke helt, men tror det er litt mer konserveringsmiddel i den som er for koking enn den som er for røring. Tror det går helt fint, jeg
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Tusen takk for svar. Ja, det står at det er konserveringsmiddel i den, tror gul jam er uten. Fornøyd med smaken og lite lyst til å lage nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå