Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 .. et truseinnlegg? 3 timer, 12 timer, 24 timer?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 24 timer går fint. Hadde sikkert gått lengre også, men det har jeg ingen planer om å teste ut
Lille♥mitt Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Tar det på på morgenen, skifter til et nytt midt på dagen og tar det av på kvelden, sover uten for å få litt luft. Skifter truse neste morgen og tar da selvfølgelig nytt truseinnlegg. Skifter ikke fordi det er "fullt" men fordi jeg synes det er ekkelt å gå med det lenger enn en halv dag.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Du skifter det vel når det har kommet noe i det? Jeg hadde aldri klart å gå med et surt truseinnlegg i flere timer... Æsj!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Bruker ikke, med mindre jeg har lite mens på slutten av menstruasjon. Liker ikke å ha noe oppi trusa. Når det er sagt holder det å gå med det i tre timer vi jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 24 timer går fint. Hadde sikkert gått lengre også, men det har jeg ingen planer om å teste ut Lengre enn 24 timer blir som å gå med ei skitten truse. Men da er det bare å fjerne truseinnlegget, så får man ei rein truse Enkel vitenskap
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Bytter ca. hver andre time.. Har noe helt sykt med utflod nå som jeg er gravid. Aldri vært plaget med det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå