Gå til innhold

Nå har 7 åringen vært våken i 24 timer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid hatt problemer med og sove, og trenger ekstremt lite søvn, men dette tar kaka!

Nå blir utfordringen og holde han våken til kvelden, for om han sovner utover dagen nå så får han ikke sove i natt heller.

Jeg blir sååå sliten, men det blir dessverre ikke gutten, han er i full fart dagen lang uansett om han har sovet 12 eller 5 timer.

Noen andre som har barn som trenger så lite søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett om han hadde vært trøtt eller ikke, på natta skulle han vært i senga! Enknelt å greit. Han hadde ikke fått lov til å gå ut av senga med mindre han måtte på do, var tørst o.l.

Skrevet

Han må jo være i senga, og han får jo ikke lov til og holde på slik. Men jeg kan ikke tvinge gutten til å sove. Er han ikke trøtt, så er han ikke trøtt!

Men uansett om han må være i senga/ på rommet sitt så holder han meg våken. Hører jo han styrer rundt i senga.

Han vet jo også at han får gå på do og jo der et par ganger....

Men så ille som i natt har det ikke vært, han bruker jo og sovne til slutt.

Og andre ganger kan han sovne til normal tid, ved 20 tiden. Innmari opp og ned, og innmari slitsomt!

HI

Skrevet

Dere bør oppsøke fastlegen og be om råd, evnt begynne med noe søvnpreparat for dette går jo ikke i lengden, man kan faktisk få alvorlige søvnproblemer med tiden!

Skrevet

HMM dere får gå ut og gå turer og holdere dere i aktivitet!

Jeg tror nok sønnen din har sovet litt innemellom det er sommerferie og han har et helt annet aktivitetsnivå.

Hva sier helsepersonell om søvnproblemene?

Har han noen andre diagnoser?

Skrevet

Hvis problemet er så ille hadde jeg tatt kontakt med legen og bedt om hjelp. imovane hjelper til med innsovningen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har dere sjekka melatoninen hans? Vet om noen som hadde det sånn, men etter de begynte med tilskudd av melatonin fikk de hvertflal ungen i seng til midnatt...

Skrevet

Stakkars gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...