Nemo_ Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hvordan holde myggen vekk??? Noen tips?? Har selvfølgelig myggnetting på, men myggen kommer allikevel og jeg får maaaasse myggstikk hver natt!! Akikkelig plagsomt! Vi bor på landet og det er MYE mygg her...Dem er så utrooooolig plagsomme!!!!
Musemorbr / Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Bytte myggnett til et som ikke slipper mygga igjennom? Vi har ikke opplevd at noe kommer inn.
Gjest Ziva Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 VAPE!!! Liten rød firkanta boks med en blank metallplate i midten. På metallplata legger du en liten blå brikke. Plugg så inn i 220 volten (stikkontakta) og problemet er løst med alsken blodsugende faanskap. Når brikken er blitt hvit så bytter du til en ny blå. Savner Vapen min men på hytta har vi bare 12V så der virker den ikke. Er ikke så ille pris på den og brikkene heller.
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 VAPE!!! Liten rød firkanta boks med en blank metallplate i midten. På metallplata legger du en liten blå brikke. Plugg så inn i 220 volten (stikkontakta) og problemet er løst med alsken blodsugende faanskap. Når brikken er blitt hvit så bytter du til en ny blå. Savner Vapen min men på hytta har vi bare 12V så der virker den ikke. Er ikke så ille pris på den og brikkene heller. Kan man sove med den på da? Den utsondrer jo gass? Jeg hadde nok satset på en ny myggnetting
Nemo_ Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2012 Ååå, høres supert ut, hvor kjøper man det og hva koster den sånn ca??
Nemo_ Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2012 Myggnettingen er jo helt tett....får ikke kommet inn noen mygg der...
Gjest Ziva Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 VAPE!!! Liten rød firkanta boks med en blank metallplate i midten. På metallplata legger du en liten blå brikke. Plugg så inn i 220 volten (stikkontakta) og problemet er løst med alsken blodsugende faanskap. Når brikken er blitt hvit så bytter du til en ny blå. Savner Vapen min men på hytta har vi bare 12V så der virker den ikke. Er ikke så ille pris på den og brikkene heller. Kan man sove med den på da? Den utsondrer jo gass? Jeg hadde nok satset på en ny myggnetting Den utsonderer en lukt, absolutt ikke farligt.
Gjest Ziva Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Ååå, høres supert ut, hvor kjøper man det og hva koster den sånn ca?? Jernia har ligger på rundt 300.- + brikettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå