Gå til innhold

Jeg vil ha en mann jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mannemann..som er litt handy, har humor, glimt i øyet- tåler at jeg er litt sånn smårar på en visstnok morsom måte.Liker å være på hytten, kan sitte hjemme på kveldene, men også ta en bytur.Plusspoeng for kokkekunnskaper og gitar spilling.Han kan gjerne være med å gå tur i fjellet, og å trene..Skal ikke være bodybuilder, men litt tegn på at en tar vare på kroppen sin er fint..

Han må kunne snakkes med og diskutere med, og tåle at man kan være uenige om ting også. Han må ha sine ting, og tåle at jeg har mine ting.Han m kunne overraske litt innimellom..

Jaa..Finnes denne mannen??Noen som vet hvor?Man blir lei etter 5 år alene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også ha en mann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Problemet nå er at jeg møtte en som jeg ikke vet navnet til, ikke vet hvor jobber.... kort sagt ingenting..... greier ikke få den mannen ut av hodet, bare Må møte ham igjen!!!!

Møttes i en situasjon som gjorde at jeg ikke kunne spørre om navn og nummer. Så er bare å håpe at vi møtes tilfeldig igjen...... Sukk!

Høres ut som en ordentlig fjortis nå, men det er jeg laaaaangt fra! ;) Det var bare en mann som gikk rett inn, liksom.....

Skrevet

Jeg har kapret ham :D Sorry damer, tror og håper at han aldri blir ledig for noen andre! ;)

Skrevet
Jeg har kapret ham :D Sorry damer, tror og håper at han aldri blir ledig for noen andre! ;)

Gratulerer!! Det håper jeg for din del også :)

Jeg vil ha min helt egen som også er helt fri til bare å ha meg :)

Skrevet

Var singel i ti år ( fra 25-35) og hadde så og si gitt opp håpet med å finne en mann som tilfredsstilte mine " krav". Trodde til slutt at jeg måtte bikke på noen av kravene, var i midten av 30- årene og utvalget føltes bare mindre og mindre.. Men plutselig en dag stod han der og alt stemte!! Så ikke gi opp og du vil merke når det er den rette som dukker opp.

Skrevet

Takk for håp-givende ord, # 5! :)

Godt å høre slike historier!! :)

Skrevet
En mannemann..som er litt handy, har humor, glimt i øyet- tåler at jeg er litt sånn smårar på en visstnok morsom måte.Liker å være på hytten, kan sitte hjemme på kveldene, men også ta en bytur.Plusspoeng for kokkekunnskaper og gitar spilling.Han kan gjerne være med å gå tur i fjellet, og å trene..Skal ikke være bodybuilder, men litt tegn på at en tar vare på kroppen sin er fint.. Han må kunne snakkes med og diskutere med, og tåle at man kan være uenige om ting også. Han må ha sine ting, og tåle at jeg har mine ting.Han m kunne overraske litt innimellom.. Jaa..Finnes denne mannen??Noen som vet hvor?Man blir lei etter 5 år alene....

Prøv datingsider da? Jeg traff min drømmemann på byen for snart 7 mnd siden! Kjekk, stram kar som liker å jobbe, hytteturer er han glad i og han kan ta seg en bytur en sjelden gang ( men foretrekker helst å drikke vin hjemme med meg) Han har nå sine meninger og jeg mine.. Lykke til!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...