venter 1til<3 Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Sliter sånn med at jeg bare raser ned i vekt, har en gutt på 7mndr som jeg enda ammer,er ca 1,73høy å veier va 53kilo. Ønsker Å inderlig å legge på meg,er det andre som sliter slik?å hva gjør dere med det? Føler meg rett å slett fææææl slik. Spiser som en helt om dagen men ikke noe har hjulpet hittil , godter å slikt er jeg ikke glad i, å heller ikke noe sånn "junkfood" som burger ect fra gatekjøkken .Hvordan gå fram ?.
far til 1+1 Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Flere jeg kjenner som også har veldig høy forbrenning fikk tips om å prøve proteinpulver som inneholder mest karbo. Du får det i de fleste smaker og kan blande det med melk eller vann. Poenget er ihvertfall at det virket for de og de økte vekten betraktelig.
camilla^ Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Jeg også raste ned mens jeg ammet etter siste graviditet. Uansett hvor mye jeg spiste og hvor usundt det var så gikk jeg ikke opp eller det stangnerte. For jeg prøvde å spise masse og i en periode mye godt i håp om at det skulle stangnere litt hvertfall. Men jeg bestemte meg for å spise normalt igjen, men spise mellommåltider mellom hvert måltid. Istede for å bare ta ett eple tok jeg en skive også. Det tok sin tid men jeg fikk etterhvert stangnert vekta og jeg fikk lagt på meg slik at jeg kom til bake til trivselsvekta mi igjen. Da kuttet jeg ut mellommåltidet og vekta har holdt seg etterpå.
Vogndilla Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Du kan kjøpe sånne ernæringsdrikker på apotek, de er dyre men de funker:)
Følelsesvims Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Du trenger ikke proppe i deg med junk for å få i deg mye kalorier Proteinpulver er jo et supert forslag. Avokado på brødskiven, creme fraiche/rømme i supper, spis yogurtnøtter som mumsemat (de har 581 kalorier per 100 g ). Mini-oreos (det er ikke veldig sunt da, men übergodt!). Skikkelig smør på skivene. Helmelk, hvis du liker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå