Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Hva gjor jeg. sporsmolstegn er ogsaa vekke. hva svarte har jeg trykket paa naa....
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Se nede til høyre på verktøylinja. Står det EN der? Bytt til NO, da får du norsk tastatur tilbake
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Høres ut som om du har forandret språket på pcen. Det er enkelt nok å fikse om det er problemet. Gikk under språk på kontrollpanelet.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Jeg faar brukt bokstavene ellers paa pcen, men ikke i nettleseren. Jeg klarer ikke finne spraakinnstillingene. Jeg bruker google crome.
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Jeg faar brukt bokstavene ellers paa pcen, men ikke i nettleseren. Jeg klarer ikke finne spraakinnstillingene. Jeg bruker google crome. Det er en skiftenøkkel på siden, gå under innstillinger, avansert og så språk
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Tusen takk! Fant det, og fikk ordna det! Jeg begynte virkelig å lure på hva jeg hadde surra med nå... Haha... På tide å finne senga snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå