Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Kanskje et merkelig spørsmål, men finnes det bukplastikk for katter? Hehe. Begynte å tulle med at katten må ha bukplastikk, og nå lurer jeg på om det faktisk finnes? Katten min veide 7kg, har nå slanket han ned til 4kg (med hjelp av dyrlege) og han har nå mye overflødig pels ved hoftene og under magen. Noen som vet om dette forsvinner etterhvert, eller om man må fjerne det? Tror ikke det er i veien for han nå, men blir kanskje det til vinteren.. Og nei, dette er ikke et køddeinnlegg pga alle slankeinnleggene her.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Ehhh... Pels??? Eller skinn? Tror nok det går seg til, og i motsatt fall sjekker du med dyrlegen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Min monsepus gikk en del oppi vekt etter kastrasjonen, men nå er han tilbake i matchvekten sin. En stund etter så hadde han overflødig hud og mye pels under magen, men dette er borte nå. Så det går nok bort av seg selv, hvis ikke så kan du høre med veterinæren
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Det er nok overfløding skinn:-) Har 3 katter som har vært på slanker`n og alle har en sånn "pose" som henger under magen. Har vært hos veterinær med mine, men det blir ikkje gjort noe med dette..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Haha, selvsagt skinn.. Med pels. Håper det forsvinner etterhvert..
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Hehe, min dyrlege hadde faktisk foretatt en fettsuging på katt, fortalte han. Men dette var en vennetjeneste og neppe noe man faktisk gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå