Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Så begynner visdomstennern? å komme. Det gjør så inni natta vondt, og jeg klarer såvidt å tygge maten på sidene. Hjelper verken med Dentinox, Paracet eller noe! Noen som har råd? Kan vel trygt si at dette er en effektiv slankekur
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Lykke til!!! Jeg begynte å merke at noe ville ut slutten av 2010 eller begynnelsen av 2011. Hevelse, verk og blødninger April 2012 hadde det endelig kommet ut en liten del, og den delen gnager selvsagt sår i munnen. Har fortsatt vondt i tannkjøttet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå