Gå til innhold

Jeg har tannutbrudd.. Au :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så begynner visdomstennern? å komme. Det gjør så inni natta vondt, og jeg klarer såvidt å tygge maten på sidene. Hjelper verken med Dentinox, Paracet eller noe!

Noen som har råd? Kan vel trygt si at dette er en effektiv slankekur ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!! Jeg begynte å merke at noe ville ut slutten av 2010 eller begynnelsen av 2011. Hevelse, verk og blødninger April 2012 hadde det endelig kommet ut en liten del, og den delen gnager selvsagt sår i munnen. Har fortsatt vondt i tannkjøttet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...