Gå til innhold

begynt å kikke på utstyr allerede ;)


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Kan ikke noe for det, men har allerede begynt å kikke på barnevogn utstyr og seng osv...

Vet det er veeldig tidlig, men synes det er så gøy :)

Har en TFK joggster twist sportsvogn etter førstemann, og har titta litt på hardbag til den og hva det koster å få satt den i stand...er jo noen år siden den har vært fremme i dagslys, hehe!

 

Flere som ikke kan dy seg? hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe huff ja, selvom vi har alt. Da minste bare er 10 Mnd, men litt nytt nå det bli ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene. Vet hvilken vogn jeg vil ha, og har tittet på seng og stellebord. Bare se men ikke røre eller kjøpe ;) Hihi koselig å drømme seg bort da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Vi må ha en søskenvogn, siden det blir 18 mnd mellom de to siste, også en babyseng til! Dessuten fungerte stellebordløsningen sist så dårlig, at jeg har planlagt ny stelleplass :) Men kjøpe gjør vi senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tfk joggster twist har vi og! Er så fornøyd med den vogna. Hadde hardbag til den da og var suverent! Så enkelt å ta av bagen og bære med seg. Og så lett!! :)

Ellers har vi sett på bilstol. Trenger en ny en siden den forrige har blitt ekstrastol hos besteforeldre så vi slipper å ta med stol på flyet. :) resten har vi nok fra forrige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også begynt å kikke litt. Er jo ikke så mye vi trenger, i og med at snuppa er 11 måneder. Men vi må jo ha en ny vogn. En søskenvogn.. Hjelpes.. er veldig usikker på hva vi skal velge der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke alene....Hehe. Vi har alt etter prinsen. Selv om det er snart 4 år gammelt så funker det enda. Eneste jeg vil ha er en annen sportslige, for sportsdelen til den vi har får man ikke i 100% liggende og det savnet jeg med prinsen, han satt,halvlå liksom. Å så må vi ha ny lekegrind, for den vi hadde klarte prinsen å lage hull på, å så dro han i det slik at det ble så stort og han kunne gå ut heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på søskenvogn da storebror såvidt e 2 år på mars, men vet ikke hvor nødvendig det er. Tenkt på ståbrett istedet da det fort blir snøfritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...