Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Er det noen flere her som føler at de har et lite/stort shoppingproblem? Det har jeg .. det er ikke sånn at jeg bruker opp pengene og går over på kredit.. det er bare det at jeg klarer aldri å være helt fornøyd. Det er alltid noe jeg må ha.. alltid noe jeg trenger.. Blir ALDRI ferdig! Nå er jeg 7 måneder på vei med første baby.. tror det kommer til å hjelpe når jeg får henne, da jeg selvfølgelig vil prioritere babyen før alt annet. Men det er litt vanskelig mens hun er i magen.. Vanskelig å tenke på det på samme måte. Fortsatt ting vi mangler til babyen... ikke kjempe viktige ting, men litt diverse. I tillegg ønsker jeg å bytte ut noen lamper i leiligheten.. I tillegg skulle jeg fullført førerkortet som jeg egentlig er i gang med.. og i tillegg ønsker jeg meg veldig ny seng. Blir GAL av meg selv og alle ønskene.. Vær så snill, si at jeg ikke er alene her?
Eeniemeenie Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Iallefall bør du prioritere førerkort kanskje, om du har nødvendig klær og utstyr til baby? Det ville jeg ha gjort, og det er DYRT.. Så der må man skrenke inn andre utgifter. Men når det er sagt; Elsker å shoppe jeg og Jeg unngår helst butikker av diverse slag når jeg vet jeg har det jeg trenger, fordi jeg impulshandler så mye..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Iallefall bør du prioritere førerkort kanskje, om du har nødvendig klær og utstyr til baby? Det ville jeg ha gjort, og det er DYRT.. Så der må man skrenke inn andre utgifter. Men når det er sagt; Elsker å shoppe jeg og Jeg unngår helst butikker av diverse slag når jeg vet jeg har det jeg trenger, fordi jeg impulshandler så mye.. Ja.. det er litt flaut.. og vet innerst inne hva som er vitkigst.. og alt til babyen går foran alt!! Har det meste vi trenger:) Men .... det er dyrt og ha sååå mange ønsker.. hehe Slitsomt.. når man selv vet at man ikke burde.. Misunner de menneskene som ikke føler den trangen til å shoppe noe nytt hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå