Gå til innhold

fra x til ikke x?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har konstruktive råd til forvirret surrehue?Forholdet varte 2,5 år-dette er nå 8 år siden ca.Vi har siden dette i perioder hatt kontakt, og møttes flere ganger.Det går begge veier at vi ikke lar den andre være...Vet at det er en grunn til at x er x, og mange mener at det da bør forbli sånn.Men, hvorfor klarer vi da aldri å gi slipp?*Noe må det jo da være...tenker jeg.

Vet egentlig ikke hva spørsmålet er...men, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre-skal vi go for it-satse på dette og se hvordan det går, eller gi faen og ikke ha kontakt?Blir gal av det her,og vi har jo bestemt flere ganger å ikke ha kontakt mer-likevel ender det med at vi har kontakt igjen og møtes..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vi hadde det sånn, vi klarte aldri å la den andre være. 10 år gamle følelser blusset opp og det var stormende hett etter 5 minutter, helt vanvittig. Tilsammen har jeg brukt 4,5 år på han, fordelt over 3 forsøk.

Tror bare dere må forske på det. Er nok en grunn til at dere stadig søker mot hverandre :) Old love never dies, sies det jo :)

For oss var det også en grunn til at vi stadig søkte sammen. Jeg elsket han, og han elsket at jeg elsket han.. om du forstår.. Er en grunn til at jeg ikke heter "jenta til Henrik" herinne lenger :(

Lykke til, håper det funker for dere denne gangen :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Huff ikke vet jeg, men jeg kan fortelle deg at jeg har det slik selv.. Bf og jeg har noe et eller annet, men ingen vet hva eller tør å kjenne på det.. Før var det kun samvær med barnet når han var her, nå er det gjerne lunsj, middag, tur sammen på cafe, et glass vin... jaja, håper dere finner ut av det!

Skrevet

det her er så vanskelig altså...Noen som vet om en skikkelig god synsk??;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...