Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Jeg og mannen er begynt å skli litt ifra hverandre pga to barn og masse jobb. Hva kan jeg finne på i Tromsø? Tenker å overraske han og bare være vi to en ettermiddag/kveld. Altfor lenge siden vi fant på noe alene. Tips mottas med åpne armer
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Jeg og mannen er begynt å skli litt ifra hverandre pga to barn og masse jobb. Hva kan jeg finne på i Tromsø? Tenker å overraske han og bare være vi to en ettermiddag/kveld. Altfor lenge siden vi fant på noe alene. Tips mottas med åpne armer Spise :-) De fire roser, steakers, Emma's drømmekjøkken ( OBS, dyrt) eller Lotus. Bowlingkveld? Jeg synes det er gøy å gjøre med kjæresten iallefall. Tror man får kjøpt øl der og, ølbowling er gøy det og Kino Sjekk om det er konserter, eller forestillinger av div slag på teateret, evt rica ishavshotell? Ta en vinkveld! Solid i byen har god vin, drar dere ut en ukedag er det stille og rolig der.
magpie Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Jeg tror egentli ikje det spiller så stor rolle hva dåkker gjør Vi hadde en kjærestekveld ikje så lenge sia, bare middag og kino og kafe etter på. Og det var så koseli og gjorde godt for forholdet Bare bestill bord i en triveli restaurant. Jeg gjorde det en gang også mens jeg var gravid. Da hadde jeg i tillegg bestilt et rom i et hotell (uten å fortelle samboeren på forhånd, hadde bare sagt at han må legge av den kvelden, og visste at han hadde fri dagen etter) og etter middag og kafe tok jeg han til hotellet Det er selvfølgeli litt dyrt og må planlegges litt sia dåkker har to barn, men i hvertfall samboeren min satte veldig stor pris på tiltaket mitt
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Hmmm... Det regne jo så grusomt her i dag, så liksom ikke noe vits å foreslå fisketur til Hella, piknik etc.... Ka med en god middag på restaurant med ei flaska vin til? Vin og brettspill og stearinlys hjemme? Kjør dåkker en tur utover Kvaløya i regnet, stopp en øde plass og få vinduan til å dugge. E råfint på Lauklines, også skjer det nåkka på Sommarøya i helga.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Hmmm... Det regne jo så grusomt her i dag, så liksom ikke noe vits å foreslå fisketur til Hella, piknik etc.... Ka med en god middag på restaurant med ei flaska vin til? Vin og brettspill og stearinlys hjemme? Kjør dåkker en tur utover Kvaløya i regnet, stopp en øde plass og få vinduan til å dugge. E råfint på Lauklines, også skjer det nåkka på Sommarøya i helga. Ups, trodde det var i kveld dåkker sku finne på nåkka... Men da kunne jo fisketur til Hella, fjelltur eller piknik vært nåkka. E så mye fin natur rundt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå