Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Så skal vi flytte til Bodø pga jeg skal gå skole. Jeg har aldri likt den byen, så trenger noe positivt å se frem til! Noen som kan komme med ting og forslag, slik at jeg kan lære meg å like byen, og ha noe å se frem til? Trenger noe å glede meg til, bortsett fra toget som kan ta meg vekk derifra
Tauriel Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Badeland, city nord, de få gangene det skjer noe i centrum, går du på universitetet så har de mye arragemanger.... De jeg kommer på i farta :-) Å æ ælske Bodø ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Som hun over sier, badeland. Har du litt større barn (fra 3 kanskje) har vi jo Lekedilla, om man må være inne. Ute er det mye å finne på. Turstier opp Futelva på Bertnes, tur til Keiservarden, eller en tur rundt Vågøvannet. Strand både ved Geitvågen, Soløyvannet og i Breivika i sentrum. Er fint i Breivika selv om det ikke er så fint vær. Lekeplasser rundt om finner du også. Så har 4H gården åpent for barnefamilier flere dager i uka. Det er populært. For de voksne skjer det jo endel i musikklivet. Man kan melde seg inn i et kor feks. Konserter både på Samfunnet, i Kulturhuset og flere utesteder. Avenue og Sinus feks. Jo, det er mye å finne på her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå