Lille♥mitt Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Hehe. Jeg har et lite problem.. jeg klarer ikke å tenne på hvite menn lenger etter å hatt sex med en som er mørk! Jeg har jo hørt dette ordtaket, men for min del så ble det altså blodig alvor :-P Så nå må jeg jo finne meg en mørk mann da.. blir jo litt begrenset utvalg da! :-P i fare for å bli stemplet som rasist nå så er det altså kun det at hvite menn ikke tenner meg seksuelt lenger.. og nei, jeg tuller ikke!! Noen som har erfart noe lignende?
Miss Dynamite Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Hvor mørke da? Hehe.. Altså når jeg hører det ordtaket tenker jeg på afrikanere osv?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Pult en svart fyr og usj, nei, han var ikke noe for meg og ga meg avsmak på alle som er mørke. Skal ikke utbrodere, men ingen hyggelig historie. Takke meg til en snill kar fra Smøla, altså
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Hehe. Jeg har et lite problem.. jeg klarer ikke å tenne på hvite menn lenger etter å hatt sex med en som er mørk! Jeg har jo hørt dette ordtaket, men for min del så ble det altså blodig alvor :-P Så nå må jeg jo finne meg en mørk mann da.. blir jo litt begrenset utvalg da! :-P i fare for å bli stemplet som rasist nå så er det altså kun det at hvite menn ikke tenner meg seksuelt lenger.. og nei, jeg tuller ikke!! Noen som har erfart noe lignende? Njaaa, jeg er ikke tiltrukket av mørke menn i det hele tatt. Smak og behag :-)
Lille♥mitt Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2012 Hehe, vi snakker afrikansk ja.. det høres sikkert litt sykt ut men det er blitt litt slitsomt i og med at jeg nå har så begrenset utvalg! :-P
Musemorbr / Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Nå har jeg ikke hatt denslags eksotisk krumspring selv, men jeg har en nær venninne som mener ordtaket stemmer. Hun hadde to mørke kjærester, for nå å ha vært alene i noen år, siden mørke menn ikke akkurat vokser på trær her vi bor og hun ikke tar til takke med hvem som helst. Så kanskje er det noe i det?
Miss Dynamite Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Venninnen min er nemlig helt lik deg. Hun får rett og slett avsmak på hvite, etter et par gode runder med en afrikaner.. selv vet jeg ikke om det stemmer. Sammen med en kurder og jeg er mer mørk enn han.. Haha. Men jeg tenner bare på mørkt hår og øyne så.. Alle har sin smak lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #8 Skrevet 28. juli 2012 JA det stemmer her også.Tenner overhodet ikke på bleike menn lenger.Er heldigvis gift med en med mørk hudfarge(ikke neger). Vil aldri i livet ha sex med en bleik mann med forhud etter å ha prøvd noe annet:)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 28. juli 2012 #9 Skrevet 28. juli 2012 Var sammen med en afrikaner før , han hadde det største utstyret jeg har sett i mitt liv ! Men tenner fortsatt på hvite menn , men syns mørke er veldig sexy da
Lille♥mitt Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2012 Haha ja, det er litt vanskelig nå for de som er bra vokser ikke på trær nei :-P Bra å høre at det er flere enn meg :-P
holahopp Skrevet 28. juli 2012 #11 Skrevet 28. juli 2012 (endret) jeg har litt motsatt once you go black you definitly go back..hehehe nei, men afrikanere er jeg ikke så gira på, men karibiske hadde ikke gjort noe de har en annen lidenskap enn nordmenn... altså utseende til mørke menn er fantastisk fin, men etter å ha vært sammen med de så vil jeg ha en som forstår det samme som meg...har den samme kulturen... men skjønner deg for all del..hehe Endret 28. juli 2012 av holahopp
Lille- MO Skrevet 28. juli 2012 #12 Skrevet 28. juli 2012 hehe, ja, ordtaket stemmer nok på meg, har faktisk ikke tenkt på det før nå.. men kjæresten min var mørk, og nå nesten 2 år etter han føler jeg meg så utrolig kresen.. men jeg blir tiltrukket av nesten alle menn med brune øyne og mørkere hud.. det er jo utrolig sexy
Lille♥mitt Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #13 Skrevet 28. juli 2012 Jeg vil også ha en med samme kultur, tror jeg skal finne en som er adoptert kanskje Hehe ja, da har du vært uheldig med ham siden du definitivt skal "go back"!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #14 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har vært bortpå en svart amerikaner, og med det mordvåpenet han hadde mellom bena så går jeg definitivt ikke på svarte menn igjen!
Ophiophagus Hannah Skrevet 28. juli 2012 #15 Skrevet 28. juli 2012 Høres litt merkelig ut. . Stemmer ikke for meg i alle tilfelle. Faren til datteren min er afrikansk, og jeg var kjempe glad i han før i tiden, og jeg kunne aldri se for meg å elske en annen man. Men når det ble slutt så møtte jeg min nåværende kjæreste, og han er skikkelig hvit og utrolig sexy, He He. Jeg tror nok det er mer personligheten enn hudfargen jeg forelsker meg i.
Lille♥mitt Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #16 Skrevet 28. juli 2012 Jeg vet dette er utrolig politisk ukorrekt, men nå når jeg er vant med en som er omskjært syns jeg bare de ser rare ut når de ikke er det... Har også en datter med en afrikaner, men er ikke sammen med han lenger. Jeg tror jeg må gå inn for å lære meg å like hvite igjen :-P ellers kunne jeg godt tenke meg Will Smith, hehe.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. juli 2012 #17 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har en greie for asiatere. Tenner ikke på hvitinger lenger, hoho!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #18 Skrevet 28. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der, :s Også liker jeg bare brune menn med mørkt hår og mørke øyne, ikke hvite eller svarte, men sånn midt-østen menn. Wow me like...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #19 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har hørt "Once you go black, no one wants you back" Hehe...
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #20 Skrevet 28. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der, :s Også liker jeg bare brune menn med mørkt hår og mørke øyne, ikke hvite eller svarte, men sånn midt-østen menn. Wow me like... Hud som henger og slenger faktisk... Tydelig at du ikke aner hva du snakker om. Med alle komplikasjoner og menneskerettighetsbrudd så er ikke akkurat omskjæring noe å rope hurra for. Gift med en omskåret amerikaner, og arr og skader syns jeg ikke akkurat er så flott. Til HI; Aner ikke om ordtaket stemmer, har hørt fra venner at det ikke stemmer iallefall. Forresten utrolig at man ikke kan starte en slik tråd uten at noen Må slenge dritt om nordmenn. Jeg syns norske menn er utrolig snille, flotte og høye.
holahopp Skrevet 28. juli 2012 #21 Skrevet 28. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der, :s Også liker jeg bare brune menn med mørkt hår og mørke øyne, ikke hvite eller svarte, men sånn midt-østen menn. Wow me like... Hud som henger og slenger faktisk... Tydelig at du ikke aner hva du snakker om. Med alle komplikasjoner og menneskerettighetsbrudd så er ikke akkurat omskjæring noe å rope hurra for. Gift med en omskåret amerikaner, og arr og skader syns jeg ikke akkurat er så flott. Til HI; Aner ikke om ordtaket stemmer, har hørt fra venner at det ikke stemmer iallefall. Forresten utrolig at man ikke kan starte en slik tråd uten at noen Må slenge dritt om nordmenn. Jeg syns norske menn er utrolig snille, flotte og høye. er det noen som har slengt dritt om nordmenn? spesifikt altså? leser egentlig bare hvite..og det kan jo være stort sett hele den vestlige verden...
Lille♥mitt Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #22 Skrevet 28. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der, :s Også liker jeg bare brune menn med mørkt hår og mørke øyne, ikke hvite eller svarte, men sånn midt-østen menn. Wow me like... Hud som henger og slenger faktisk... Tydelig at du ikke aner hva du snakker om. Med alle komplikasjoner og menneskerettighetsbrudd så er ikke akkurat omskjæring noe å rope hurra for. Gift med en omskåret amerikaner, og arr og skader syns jeg ikke akkurat er så flott. Til HI; Aner ikke om ordtaket stemmer, har hørt fra venner at det ikke stemmer iallefall. Forresten utrolig at man ikke kan starte en slik tråd uten at noen Må slenge dritt om nordmenn. Jeg syns norske menn er utrolig snille, flotte og høye. Det var overhodet ikke ment at denne tråden skulle brukes til å slenge dritt om nordmenn, om du føler at jeg eller noen andre har gjort det. Det var ment som en morsom tråd for å høre erfaringer fra folk rundt omkring
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #23 Skrevet 28. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der, :s Også liker jeg bare brune menn med mørkt hår og mørke øyne, ikke hvite eller svarte, men sånn midt-østen menn. Wow me like... Hud som henger og slenger faktisk... Tydelig at du ikke aner hva du snakker om. Med alle komplikasjoner og menneskerettighetsbrudd så er ikke akkurat omskjæring noe å rope hurra for. Gift med en omskåret amerikaner, og arr og skader syns jeg ikke akkurat er så flott. Til HI; Aner ikke om ordtaket stemmer, har hørt fra venner at det ikke stemmer iallefall. Forresten utrolig at man ikke kan starte en slik tråd uten at noen Må slenge dritt om nordmenn. Jeg syns norske menn er utrolig snille, flotte og høye. er det noen som har slengt dritt om nordmenn? spesifikt altså? leser egentlig bare hvite..og det kan jo være stort sett hele den vestlige verden... Sant det Er bare ikke den første tråden jeg har sett om dette, og som regel er det masse klaging på norske menn. At man snakker dritt om "bleikinger" syns jeg faktisk ikke er noe bedre, hadde nok baluba om det var andre veien.
holahopp Skrevet 28. juli 2012 #24 Skrevet 28. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der, :s Også liker jeg bare brune menn med mørkt hår og mørke øyne, ikke hvite eller svarte, men sånn midt-østen menn. Wow me like... Hud som henger og slenger faktisk... Tydelig at du ikke aner hva du snakker om. Med alle komplikasjoner og menneskerettighetsbrudd så er ikke akkurat omskjæring noe å rope hurra for. Gift med en omskåret amerikaner, og arr og skader syns jeg ikke akkurat er så flott. Til HI; Aner ikke om ordtaket stemmer, har hørt fra venner at det ikke stemmer iallefall. Forresten utrolig at man ikke kan starte en slik tråd uten at noen Må slenge dritt om nordmenn. Jeg syns norske menn er utrolig snille, flotte og høye. er det noen som har slengt dritt om nordmenn? spesifikt altså? leser egentlig bare hvite..og det kan jo være stort sett hele den vestlige verden... Sant det Er bare ikke den første tråden jeg har sett om dette, og som regel er det masse klaging på norske menn. At man snakker dritt om "bleikinger" syns jeg faktisk ikke er noe bedre, hadde nok baluba om det var andre veien. selvfølgelig er ikke det noe bra..men det er rart det der at man på en måte kan kalle sine egne noe andr eikke kan. Akkurat som at negere kaller hverandre div ting, men hvis hvite gjør det blir det baluba..menmen syns og norske menn er pene, høye (ikke alle er snille da) hehe
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #25 Skrevet 29. juli 2012 Peniser som ikke er omskjære er skikkelig turn off. Takler ikke huden som henger og slenger der Mm, har noe av det samme problemet med øyelokk, skikkelig turnoff med den løse huden som henger og slenger i ansiktet til folk... Men seriøst: "henger og slenger"? Når har du sett forhud henge og slenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå