Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har så rundt form på ansiktet mitt! På bilder gjør det at jeg ser veldig barnslig ut i ansiktet.. Misliker det sterkt, kan man gjøre det med sminke at man ser smalere ut? Og sånn til opplysning: Er ikke tjukk. Bruker str 36 i klær :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har også et rundt og barnslig ansikt (er også tynn). Så følger med på tråden i spenning
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 "Sliter" med det samme, jeg har et hjerteformet/rundt ansikt som gjør at jeg ser yngre og barnslig ut. Men vet du hva? Jeg har begynt å virkelig sette pris på det Mange menn syns det er veldig søtt. Det er mye man kan gjøre med highlight og skygge, eller rett og slett formen på frisyren. Frisører vet hva som ville vært kledelig eller hva som hadde forandret trekkene dine. Fins en million sminkevideoer på youtube hvor man får triks om alt fra å sminke nesen mindre til brystene større...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Skal sjekke det ut, de videoene. Ja, jeg får og høre at jeg er søt Hvilket er positivt da. Skulle mer ønske jeg kunne føle meg pen/sexy fremfor søt.. Søt er jo noe jeg forbinder "barnslig" med, jeg kaller jo datteren min søt! Ikke at det er såå himla farlig altså. Huff, luksusproblem å mislike ansiktsformen sin liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå