Gå til innhold

Blir det mye OL hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye OL ser mannen din? Står TV-en på hele dagen? Har han slått leir foran den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja, selvfølgelig blir det mye OL, men det er da slett ikke bare mannen som ser. Jeg ser også. Sykkel nå.

Skrevet

Nei egentlig ikke. Men hvorfor skulle det ikke bli litt ekstra tvtitting når det et OL.

Skrevet

Så å si ingenting :-) Kan hende det blir litt, men kjenner oss begge at det alltid er lite tv.

Har heldigvis en mann som ikke ser på fotball heller :-)

Skrevet

Her ser nok jeg like mye (om ikke mer) som mannen...

Skrevet

Ja. Hurra! Selvfølgelig blir det mye TV under OL :) Siden det regner i dag så har vi slått leir i sofaen både gubben og jeg, og koser oss med sykkelritt, te og bringebær.

Skrevet

Hvordan gidder dere å se på sykling? Folk som tråkker og tråkker i det uendelige, kilometer etter kilometer, Det skjer jo ingenting før helt på slutten!

Friidrett skjønner jeg (sprint, hopping og løping, ikke langdistanse), og håndball og enkelte andre. Men sånne ting som bare varer og varer, nei det skjønner jeg ikke at folk gidder å se på.

Skrevet
Hvordan gidder dere å se på sykling? Folk som tråkker og tråkker i det uendelige, kilometer etter kilometer, Det skjer jo ingenting før helt på slutten! Friidrett skjønner jeg (sprint, hopping og løping, ikke langdistanse), og håndball og enkelte andre. Men sånne ting som bare varer og varer, nei det skjønner jeg ikke at folk gidder å se på.

Sykling er spennende! Taktikk, posisjonering, noen som bremser feltet, noen som henter inn, bruddforsøk, krangling og massevelt. Men dette får du ikke med deg om du ikke følger med, da ;)

Skrevet

Nei, ikke noe særlig.

Blir gjerne med oppsummeringen om kvelden, bortsett fra håndball, de kampene pleier vi se.

TV står sjelden eller aldri på om dagen her, ikke under OL heller.

Skrevet

Hvor mye OL ser mannen din? Står TV-en på hele dagen? Har han slått leir foran den?

Har ikke mann og ingen interesse selv så det blir ikke ol i hele tatt

Skrevet

Er hos mamma akkurat nå og hun er helt ol gal, men selv liker jeg ikke å se på det men er litt tvunget , tv har stått på siden tidlig imorges ..... Tror jeg døøør snart !

Skrevet

Har ikke TV, leser aldri sporten. Men det betyr ikke at jeg har noe imot OL, som jeg ofte blir beskyldt for. Er bare ikke interessert.

Skrevet

Ingen ser ol her i huset

Skrevet

Min mann? Nei han ser helst ikke, men heldigvis har vi to TV`er og hver vår PC så jeg får med meg det meste :)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Her er det jeg og gutta mine som er OL freaker :P Mannen er på jobb han.

Ser på det som intr oss :)

Skrevet

Mannen min har større interresse av at vi finner noe hyggelig å se sammen enn å få med seg noe spesielt på tv. Han er fin sånn. :) Ingen av oss bryr seg spesielt mye om sport. Jeg liker bare baseball og han ser kun en skjelden gang landskamper og finaler i enkelte sporter. Kanskje blir det litt ol om man tilfeldigvis snubler over noe spennende, men det er ikke noe vi planlegger å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...