Gå til innhold

Kjøkkenet er så møkkete etter forrige eier ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler vi må ha nytt kjøkken for å i det hele tatt få det rent! Kjøpte leiligheten nylig og den var litt møkkete (tvangssalg). Vi skrubba ned hele leiligheten og nå skulle jeg begynne på kjøkkenet og tok ut skuffene. Bak skuffene lå det kniver med gamle matrester på!!! Leiligheten har stått tom i ett år. Motbydelige kjerring! Verste er at ho ofte hadde barn og små barnebarn på besøk.

Føler vi må bytte ut hele kjøkkenet før vi blir forgifta uansett hvor mye jeg skrubber!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det blir nok rent, det er bare bildene du har i hodet fra hvordan det var før som plager deg.

Skrevet

Æsj, jeg hadde nok også tenkt som deg!

Jeg hater egentlig å overta et hjem etter andre folk, føler det er så mye ekkel skitt som sitter igjen som jeg skrubber som et helvete for å få bort, ofte uten hell :( Kjøkken og bad er det jeg er mest hysterisk til. Desverre har jeg ikke råd til å eie, så må bare finne meg i det :/

Skrevet

Plukk kjøkkenet fra hverandre, støvsug opp alt løst bøss og skrubb i vei.

Skrevet

Ene skapet og alle skuffer er hvertfall rene nå. Gjett om det skal spares til nytt kjøkken! :P Har mest lyst til å stable så mye tungt i skapene at hele kjøkkenet raser sammen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...