Gå til innhold

Inspirert: Er det mye å onanere hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av de andre onanitrådene:

Er det veldig mye å onanere hver dag, eller nesten hver dag? Og noen ganger to ganger på en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Er nok litt over normalen. Men hvorfor ikke, hvis det er det du er komfortabel med? Det skader ingen.

Skrevet

om enn er kåt så er de vel bare og onanere de ;) uansett kor ofte de er :)

Skrevet

Det er unormalt for meg, jeg onanerer kanskje en gang hver 14. dag, men er det normalt for deg er det vel ingenting i veien for det ;)

Skrevet

I perioder hvor jeg har vært singel har jeg onanert alt fra ingen til flere ganger om dagen, stort sett daglig.

Nå har jeg vært singel lenge og onanerer ikke like ofte lenger, men det er rett og slett fordi jeg da savner en mann enda mer... ;) Hadde det ikke vært for det ville jeg nok fremdeles onanert en gang om dagen, men nå er det mer sporadisk, f.eks. fire dager på rad, så en uke uten, så en dag, så en uke uten osv. Varierer veldig på humør og lyst.

Det er noe med at jo mer "sex" man har jo mer vil man ha... i hvert fall for meg.

Jeg har venninner som blir sjokkert bare ved tanken på å skulle onanere selv og som aldri har gjort det, og jeg har venninner som er mer aktive enn meg. For meg har det å onanere vært viktig for å bli kjent med min egen seksualitet. Jeg fikk i mange år kun orgasme ved stimulering av klitoris, og de mennene jeg var med greide liksom ikke å gjøre det riktig. Og da ble det viktig for meg å kunne hjelpe til. Som regel ender jeg med å hjelpe til selv når jeg har sex med en mann, og får da sex fort. Får tilbakemeldinger på at menn synes det er veldig sexy når jeg er med på å stimulere meg selv mens vi har sex. Og det kjennes i grunn godt å ta ansvar for min egen orgasme.

Skrevet

Vet ikke om det er lov å mene noe sånt her inne, men jeg synes det høres veldig mye ut. Det er ikke skadelig å onanere, men jeg innbiller meg at det er bedre å være herre over sine lyster enn å være slave av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...