snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 tenker brød er drit kjedelig! hehe jeg er ikke noe brød fan, overhodet. Og vil jo ikke ungene skal ha det noe verre ( selvom de self ikke klager ennå) eldsten er veldig små spist, minsten spiser alt. jeg er gravid i 12 uke når jeg begynner på jobb, og må spise veldig regelmessig pga kvalmen. hva bruker dere? vi fikk i dag de nye matboksene våre, med kjøling i lokket. så maten holder seg 7 timer kjempe spent. tenker self pannekaker ( sunne) kylling pasta, pizzasnurrer evt. men kan jo ikke bare leve på 3 ting andre gode ideer?
magica fra tryll Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Hva er galt med brødskive med leverpostei, gulost og brunost?? Det du beskriver er middag her hos oss;) Nå får mine barn (varm) lunsj i barnehagen og spiser ei brødskive eller et polarbrød hjemme før de drar.....
PintSizedDictator Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 De gangene jeg gidder å lage lunch til meg selv på jobb, så lager jeg gjerne noe ekstra godt. Grov bagette med løvtynn pepperskinke og ost, rød paprika, agurk og salat. f.eks. Nam nam. Som oftest holder det med en banan og noen jordbær. Kanskje litt havregrøt hvis hun på kjøkkenet har laget. Jeg har ikke så stor matlyst på jobb.
camosilla Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Junior får mat i bhg, og jeg har med meg brød og pålegg. Enten ost, kaviar, makrell i tomat osv.
Miss 84 Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Er enig med deg at brød kan bli litt kjedelig i lengden. Tenker at om du alltid lager noe godt til lunsj, vil barnet bli ganske kresen. En ting er at du er kresen, det er forsåvidt jeg også, men vil helst unngå at barna blir det. Noen forslag: Omelett (med eks paprika, spinat, hvitløk, krydder, cherrytomater, ost osv.) Rundstykker med kokt egg, salat osv. Cæsarsalat. Youghurt m/ nøtter, musli el. I tillegg til brød kan du eks sende med barnet: Småoster (sånne røde, husker ikke hva de heter), Cherrytomater, Oppskjært frukt eller grønnsaker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå