Gå til innhold

Jenterom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal male barnerommet til en lille prinsesse som nå skal få sitt eget rom:) Hun er 9 mnd. Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg for farge...

Rommet er bare ca 8 kvm,lang smalt. Tips hvilken farge man burde velge å ha på veggene for at rommet skal kunne virke større og breiere? Noen som har noen gode ideer til farge og evt annen innredning??

Takk for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en fin rosa hello kitty rullegardin og fine rosa blondegardiner med knytting av silkebånd. Er jo en del rosa så kunne tenkt med en annen farge på veggene hehe:)) Hi

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Anbefaler fargen Chi malte akkurat Mille sitt

Rom i den fargen og det ser mye større i lysere ut)

Skrevet

Hvilken farge er Chi? Har du ett bilde av fargen? Hi

Skrevet

Tror jeg ville malt det hvitt jeg... kanskje ta å male en vegg i rosa?

Skrevet

Vi har malt i fargen tryllestøv en rosa farge!

Skrevet

Chi er helt fantastisk hvit:) det er en kald farge som passer supert til typiske barneleke farger:) drit lekker! Google så

Ser

Du bilder:)

Skrevet

bildet av Miles rom

post-819860-0-10475400-1343468137_thumb.jpg

Skrevet

bildet av Miles rom

bildet av Miles rom

kanskje ikke så lett å se på så lite bilde.. jaja Jeg spraylakkerte også hennes mini møbelement fra jeg var liten i sølv, det passet bra til rommet :)

post-819860-0-71102300-1343468230_thumb.jpg

Skrevet

Tusen takk for tips Juliea-Kukløsklan:) Fargen ligner veldig på hvit synes jeg på bildene. Jeg kunne igrunn tenkt meg noe med litt mere farge... :)

Skrevet

Jeg vurderte rosa, men er så kjedelig å male og er neimen ikke gitt min datter liker rosa om noen år så jeg tok det med i betraktingen, og er veldig fornøyd med Chi etter mye om og men :P

Men jeg fikk masse konkrete fargetips da jeg hadde en lignende tråd som din for noen uker siden, hmm hva het de da, Hvit pepper, refleksjon? Bomull..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...