Gå til innhold

Sangbøker for de minste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sangbøker for de aller minste vil dere anbefale? Står for øyeblikket mellom Den store barnesangboka og Barnas egen sangbok. Håpet er at pappaen skal kunne spille gitar til sangene, så gitarnoter er et stort pluss! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi singsang kort, siden vi ser på det som et pluss at barnet får holde selv. De har ikke med gitarnoter da.

Skrevet

stemmer for sing sang kort jeg også:)

Skrevet

Takk for svar begge to! Har lest mye positivt om de kortene, så de må nok vurderes de også. Det var bare dette med kosestund med pappa og gitar...

Skrevet
Hvilke sangbøker for de aller minste vil dere anbefale? Står for øyeblikket mellom Den store barnesangboka og Barnas egen sangbok. Håpet er at pappaen skal kunne spille gitar til sangene, så gitarnoter er et stort pluss! :)

den store barnesangboka har noter og er lett å spille gitar til :) jeg liker den!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har den store barnesang boken den er super:) er fra jeg var liten så nå er det vel enda fler sanger i deg gitarnoter også:)

Skrevet

Takk for flere svar! Tror jeg går for Den store da :)

Skrevet

"Den første sang" er en fantastisk bok til barn 0-3 år. Full av sanger, rim og regler og diverse musikklek..og koselige illustrasjoner :)

Skrevet

Enhver forelder bør ha en av de store sangbøkene i bokhylla, har selv den hvite og alle sangene står jo i den. Hver gang ungene kommer hjem og bare husker en setning eller to av en sang de har sunget i barnehagen finner vi den der og kan synge den hjemme også :)

Men de er veldig store og tunge, så lite i bruk annet enn når vi leter etter en spesiell sang.

Ellers bruker vi sing sang kortene, men har også Mari Maurstad sine bøke, det er også en veldig fin serie å spare på, nettere og lettere bøker å ha på fanget

http://www.lundeforl...bok.cfm?id=1423

Skrevet

Takk for alle svar :) Var i en bokhandel i dag og falt for enda ei bok. At det skal være så vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...