Gå til innhold

Gjettelek!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Da kan vi jo korte ventetida med en liten gjettelek..

 

 

I dag, på tampen av juli, hvordan tror du september ser ut for den over deg i tråden?

 

1:når føder du i forhold til termin

2: hvordan blir fødselen? (varighet, keisersnitt/vaginnal, smertestillende?)

3:hvor blir fødselen? (sykehus, transport, på ferie i syden?)

 

 

Det er lov å både prøve å gjette riktig, eller være morsom. Så kan vi jo oppsummere og se hvem som hadde rett utpå høsten? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Tja... babyen kommer nok en gang mellom neste uke og termindato. Akkurat håper jeg nærmest mulig termin.

 

2. Hvis ila neste to uker, så blir det keisersnitt. Hvis det går lengre tid håper jeg på naturlig fødsel med lystgass. Fint om fødselen går kjapt! Innen 6 timer etter riestart/vannavgang.

 

3.På sykehuset, vel! ;) Jeg får jo ikke lov å forlate senga pr. dags dato..hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Tror på fødsel uken før termin, dvs fra 10.-17.09 en gang, hadde ikke gjort noe om hun kom før, men det er vel mer et ønske ;-)

 

2. Vaginalt, hvis jeg får velge blir det med epidural... Håper bare det går fortere enn sist (3 døgn), og helst uten antibiotika intravenøst pga infeksjon og feber....gruer meg skikkelig....håper fortsatt på "normal" tid på 6-8 timer....

 

3. Hvor? Må bli sykehuset det, ingen tro på styrtfødsel i bil eller annet nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...