November-spire-79 Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Er i uke 24+5 og er sulten hele tiden. Blir mett, men sulten igjen etter en time. Spiser sunt og variert. Er utdannet kokk så jeg kan også litt om kostholdt, men nå synes jeg det er vanskelig. vil jo ikke spise hele tiden, men samtidig tenker jeg at vesla skal få den maten hun trenger. Er det sånn at jeg er sulten fordi hun trenger det, eller bør jeg bare rett og slett holde igjen litt for å ikke gå opp så mye. Da mener jeg holde igjen på den sunne maten. godteri og alt med sukker og mye fett i vet jeg jo at jeg ikke skal spise Drikker ikke brus heller i uka.
VinterSol+2 Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Babyen er inne i en skikkelig vokseperiode nå, så antagelig trenger du den ekstra energien! Spis du! Om noen få uker klarer du kanskje ikke så mye krydder eller store porsjoner lenger, pga plassmangel og halsbrann, så jeg har en teori om at man "bunkrer opp" litt i den perioden der.
camosilla Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Ja sånn var jeg forrige svangerskap, at på slutten fikk jeg ikke i meg mye mat på grunn av halsbrann og plassmangel. Så jeg tror det er lurt å spise når man er sulten:)
November-spire-79 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2012 Ja da skal jeg spise meg opp hehe Takk for svar jenter
travelbug Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Sånn hadde jeg det også i sist graviditet. Ganske slitsomt å skulle spise hele tiden. Husker det ble mye yogurt og banan så lenge det ikke er bare chips og snop er det sikkert helt fint
November-spire-79 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2012 Sånn hadde jeg det også i sist graviditet. Ganske slitsomt å skulle spise hele tiden. Husker det ble mye yogurt og banan så lenge det ikke er bare chips og snop er det sikkert helt fint Ja det blir mye leverpostei,brød,knekkebrød og frukt + sushi og sunne middager. Ikke så mye snop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå