Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Har så lyst på barn nå, men mannen vil vente. Han mener vi har god tid, jeg derimot har alltid sagt at jeg vil ha barn så tidlig som mulig etter endt utdannelse. Jeg er 25 år, og alt ligger klart for å få barn.. Blir tristere og tristere for hver dag som går.. Tips for å overtale mannen?..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Hvor lenge har dere vært sammen og hvor lenge har dere vært gift?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Sammen tre år, gift i 2 mnd... Tror nok du bør la det bero en stund slik at han får vent seg til at dere netopp er blitt gift. En ting av gangen gjelder de fleste menn.Spør igjen om 4-6 mnd.
Netti*** Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Du ville nok ikke likt å bli påpresset et barn før du var klar du heller... Ingen burde bli påtvingt barn mener jeg. I forhold gir og tar man. Jeg ønsket nr. 4. Var 3 barnsmor da jeg var 25. Samme pappa. Men ville ha en til da jeg ble over 30. Mannen var helt i mot det, men uten noe mas så kom han plutselig frem til at han også ville det. 2 mnd seinere var vi gravid igjen. Men nå føler han at han var med på planleggingen og at vi var to om avgjørelsen. Jeg hadde trodde det skulle ta 3-4 år å overtale han. Men gi han tid,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå