Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Gikk til hudpleier et halvt år jevnlig. De skulle gjøre mirakler for den urene huden min. Skikkelig plaget med kviser. Brukt flere tusen kroner på behandling. Resultat, ekstrem forverring. Gikk til legen og fikk sterke tab som tok knekken på alle kvisene. Vil bare advare andre fra å gjør det samme, har mistet troen på hudpleiere, og deres kompetanse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå