Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Hvordan opplevde dere at festeblødningen var og hvor lenge etter befruktning kom den?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Den kom ca. en uke før forventet mens. Var kun en liten blødning på noen timer.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Når er forventet mens - ikm egentlig? Er det 14 dager etter evt befruktning som klinikken sa, eller er det utifra min hvordan min syklus pleier å være? Er litt forirret? Er det mulig å ha festeblødning etter de 12 dagene som kommer opp når jeg googler?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Tiden mellom eggløsning og mens kan variere, men er som regel mellom 10 og 16 dager, 12-14 dager er vel vanligst. Tiden fra mens til eggløsning kan variere fra syklus til syklus, men de fleste kvinner har samme antall mellom eggløsning og mens hver måned (+/- en dag). Mener jeg har lest at man kan ha festeblødning ca fra 5 til 12 dager etter eggløsning. Vet ikke om man kan ha det etter 12 dager, men det er sikkert forskjellig det også, hvis du f.eks. er en av de som har flere dager normalt mellom eggløsning og mens. Men vet ikke sikkert. Etter 12 dager kan det jo også være en blødning som enkelte har ca til menstider selv om de er gravide, da er det ofte mindre blødning enn normal mens.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Tiden mellom eggløsning og mens kan variere, men er som regel mellom 10 og 16 dager, 12-14 dager er vel vanligst. Tiden fra mens til eggløsning kan variere fra syklus til syklus, men de fleste kvinner har samme antall mellom eggløsning og mens hver måned (+/- en dag). Mener jeg har lest at man kan ha festeblødning ca fra 5 til 12 dager etter eggløsning. Vet ikke om man kan ha det etter 12 dager, men det er sikkert forskjellig det også, hvis du f.eks. er en av de som har flere dager normalt mellom eggløsning og mens. Men vet ikke sikkert. Etter 12 dager kan det jo også være en blødning som enkelte har ca til menstider selv om de er gravide, da er det ofte mindre blødning enn normal mens. Takk for flott svar Jeg trodde det var mensen som begynte i dag. Men etter ca en halv tampong så har det ikke vært noe mer. Så da begynner jeg jo å lure litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå