Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Hvilket vaskemiddel bruker dere til dette da?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 vasker aldri lister, vegger og tak, eller dører. jeg støvsuger alt sammen og tørker vel kanskje over med en støvklut eller noe. Jeg maler det isteden.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Lister, vegger, karmer og dører tar jeg en fille over når jeg ser flekker. Tror ikke jeg har vasket ALLE lister, dører og dørkarmer samtidig noen gang. Veggene har jeg kun vasket før maling. Vinduskarmene derimot vaskes grundig et par ganger i året, når vi pusser vinduer, og tørkes støv av ukentlig:-) Bestikkskuffen vaskes ofte, det er så ekkelt med støv og smuler sammen med rent bestikk!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #7 Skrevet 27. juli 2012 OG bestikkskuffen..... Hehe Flere som kjeder seg? Vaskes årlig det og... - Bestikkskuff-HI
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 hver dag såklart! nei, vasker når jeg ser det trengs.. gidder ikke å vaske før jul om det er rent "bare" fordi alle andre gjør det..
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Å huuufff... Aaalt for sjelden... Det har jeg sett nå. Særlig siden vi leier en plass med lekkasje i pipa og feil i avtrekket.. Hadde vi bare blitt klar over det tidligere, men med en utleier som nekter å innrømme feil så går det sånn da.. Heretter blir det vasking minimum en gang per måned. Null vedfyring og minimalt med levende lys. Og grundig lufting hver dag. Bestikkskuffa støvsuger jeg over hver gang jeg er på kjøkkenet med støvsugeren, ca 3 ganger per uke. Hiver bestikk innlegget i oppvaskmaskina annenhver uke og tørker med klut og såpe.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #10 Skrevet 27. juli 2012 Hvor ofte det gjøres gjenstår å se. Har ikke blitt gjort så langt
Gjest meg mamma? Skrevet 28. juli 2012 #11 Skrevet 28. juli 2012 vasker aldri lister, vegger og tak, eller dører. jeg støvsuger alt sammen og tørker vel kanskje over med en støvklut eller noe. Jeg maler det isteden. Syns jeg ser deg der du surrer rundt og støvsuger dørene
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. juli 2012 #12 Skrevet 28. juli 2012 Vegger og lister tror jeg aldri jeg har vasket (støvsuger litene innimellom da), mens dører har blitt feid over av og til. Vi har flyttet så "ofte" uansett at det føles unødvendig
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2012 #13 Skrevet 28. juli 2012 Hvor ofte vasker du oppvaskstativet? Det er min dårlige samvittighet. Det ser dessverre ikke så rent ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå