Gå til innhold

phil and ted vogn.. noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å kjøpe siden vi har to tette.. så har kjempelyst på en slik.. noen som har den? fornøyd? noe du ikke liker evnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den-kjempefornøyd. 14 måneder mellom våre. Syntes den var upraktisk og uvant til å begyne med, men elsket den etter at jeg innså hvor kjekk den var.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg har, uten sånn søskentillegg da, men med muligheten for det. Den er GRUSOM! tung, altså kort styre så vanskelig å navigere.. Bitteliten kurv under med ikke plass til noeneting.

Et lite helvete å få ungen fra liggende til sittende uten å ta barnet ut, er masse glidelåser og borrelåser super tungt! Kort kalesje! Så det trekker jo enormt om barnet ligger og ikke har 100% tett kalese bak hodet.

Trist søskenvogn, tenkt så trist å være den som må ligge under den andre nærmest på bekkeplan og kun være i knehøyde på foreldrene eller forbipaserende. Trist virker det. Søskene får jo ingen glede av hverandre på tur da i det heel tatt. og om man går med vognen over en hump kan den som ligger under få seg et støkk...

Nei altså dette er en vogn jeg fikk arve, bruker den kun om den andre er våt eller noe slikt.

Skrevet

Ja, både jeg og min kusine har:) Vi er superfornøyde. Jeg har bare brukt den til en, men synes det er lett å trille og veldig grei for ungen å sitte/ligge i. Har prøvd noen andre trehjulinger, men synes de var tunge og litt for "enkle"

Min kusine har to tette og er superfornøyd:) Hun synes også den er litt å trille, enkel å få med seg og ellers en god vogn:)

Skrevet

Jeg har, uten sånn søskentillegg da, men med muligheten for det. Den er GRUSOM! tung, altså kort styre så vanskelig å navigere.. Bitteliten kurv under med ikke plass til noeneting.

Et lite helvete å få ungen fra liggende til sittende uten å ta barnet ut, er masse glidelåser og borrelåser super tungt! Kort kalesje! Så det trekker jo enormt om barnet ligger og ikke har 100% tett kalese bak hodet.

Trist søskenvogn, tenkt så trist å være den som må ligge under den andre nærmest på bekkeplan og kun være i knehøyde på foreldrene eller forbipaserende. Trist virker det. Søskene får jo ingen glede av hverandre på tur da i det heel tatt. og om man går med vognen over en hump kan den som ligger under få seg et støkk...

Nei altså dette er en vogn jeg fikk arve, bruker den kun om den andre er våt eller noe slikt.

Dette må være en gammel modell, kjenner ikke igjen dette. Vi er veldig fornøyde med vår nye Explorer. Ikke verken tung eller tungvinn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...