Gå til innhold

Er ikke dette vel mye i et utdrikningslag med 1000,-?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da begynner det med sjampisfrokost hos bruden,så er det lunsj og lage ett maleri,videre er det en tur inn til byen for å gjøre litt fjasing også er det "middag" på peppes-spis så mye du vil..Etter det skal det være fest hjemme hos bruden.

For dette skal man da betale 1000kr pr styk og foreløpig er vi ca 20 stk.Det vil si 20 000,for hjemmelaget frokost,lunsj og peppes.Samt minibuss (går jeg utifra) all drikke må vi ta med selv..

Vet ikke jeg,men syns det virker rimelig mye for egentlig "lite"...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig:) Om ikke sjampisen er veldig dyr da..Kanskje pengene går til en fin gave til bruden også?

Skrevet

her ble det tatt 800kr for champagne og rekefrokost...så dro vi på en aktivitet og hadde goodiebag med lunsj..så dro bruden på bildetaging mens vi ordna grilling og da var alkohol inkludert helt til middagen...så ja det syns jeg var mye...

Skrevet

Sykt spør du meg!

Ville bedt om budsjett på der der!

Skrevet

Veldig mye synes jeg!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Se på det som veldedighet du er kanskje med å sponse forloveren sin luksusferie? :P

1000 kr er ikke mye i seg selv nei, men dere har jo et veldig billig og litt kjipt opplegg syntes jeg og det kan da umulig koste mange kronene!

Skrevet

Ja,kan godt betale 1000,- om det er verdt det,men dette vi skal kan umulig koste 20 000,-...

Bare begynte å stusse litt,tidligere var det snakk om både fallskjerm,sumobryting,stripper (ja,vet) osv.Så frokost,lunsj og peppes er litt antiklimaks :) og da skal stå for alkohol selv og kjøpe gave til bruden..

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Helt vanlig pris for et utdrikningslag (dessverre), men usedvanlig lite for penga i dette tilfellet... Jeg ville hørt hva som koster og evt tilbudt meg å komme med innspill til hvordan pengene kunne utnyttes bedre :)

Skrevet

Jeg ville nok spurt om hva resten av pengene skal gå til ja.

De bør informere hvis overskuddet skal gå til gave til bruden, bryllupsgave eller annet dyrt.

Spesielt siden drikke betales av hver enkelt. Noen har kanskje litt reiseveg og må kanskje regne med å koste på hotell?

Nei spør de du.

Hos min søster var det 13 stk som betalte 800,- per snute.

Det holdt til fotografering, strippekurs, lunsj, middag og et tegnekurs ;)

Vi hadde spleising på pålegg til lunsjen; alle tok med et hver.

Middagen var inklusivt. Skyssen var privat, og regner med de kun fikk bensinpenger.

Drikken betalte vi selv, pluss en liten morogave til bruden. Sånn gjettelek.

Synes vi fikk mye for pengene.

Skrevet

var nettop i et utdrikningslag med både sumobryting, pil og bue skyting, flammeblåsekurs ++ og betalte vel 600. Da var mat og drikke til maten innkludert, så dette synes jeg hørtes dyrt ut og veldig kjipt ut. Ville definift bedt om et budsjett på dette.

Skrevet

Hm, var nettopp i et lag som kostet 400 pr person, evnt 700 for de som ville være med på aktiviteter. Da var det spa, drikke og aktivitet for bruden. Mat hjemme fra resturant med dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...