Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Makan. Det er noe av det styggeste navnet jeg har hørt. Høres ut som en kjønnssykdom.
Gråsonen Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Jeg har det fint, takk som spør.. og hvordan har du det da HI?
2 hjertegull :) Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Aldri hørt før. Syns ikke det var så ille. Uvant selvfølgelig, men ikke stygt.. Linita var egentlig ganske søtt
jente_80 Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Hva het den familien igjen? Von Schnikkeburger eller noe...?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Mye kvapsenavn ute og går for tiden. Nathaliensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå