Nissefisen Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor gjør nesten alle det når dere svarer på tråder her inne? Hvorfor anonym? Hva er greia?
Amelita^ Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Om man skriver mye her inne og forteller om private ting og meninger kan man risikere å bli gjenkjent og det er det ikke alle som ønsker..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Fordi her inne blir du mobbet dersom du har skrivefeil, bruker babybjørn, gir babyglass til ungen, har gåstol, lar barnet gråte ved legging, har katt, ikke har bakovervendt sete frem til barnet er 10 år, lar barnet få godteri, har barnet i barnehage før h*n er 4, reiser til syden, ikke har reima dress, kjøper billigklær.... and the list goes on an on and on and on..... Derfor er det best å være anonym slik at ingen kan ta deg på en av de overnevnte syndene...
Nissefisen Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2012 Ehm.. Fordi det er et anonymforum kanskje... ? Ja, men da skulle det nesten ikke vært "lov" å publisere med navn da.. Om det er et anonymforum. Hvorfor publisere som anonym når du bare skriver "enig med HI!"? Why?
Nissefisen Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2012 Fordi her inne blir du mobbet dersom du har skrivefeil, bruker babybjørn, gir babyglass til ungen, har gåstol, lar barnet gråte ved legging, har katt, ikke har bakovervendt sete frem til barnet er 10 år, lar barnet få godteri, har barnet i barnehage før h*n er 4, reiser til syden, ikke har reima dress, kjøper billigklær.... and the list goes on an on and on and on..... Derfor er det best å være anonym slik at ingen kan ta deg på en av de overnevnte syndene... Folk mobber hverandre altså? Jeg er jo opprinnelig fra Babyverden Der eksisterer ikke den knappen så der står man for det man sier, eller holder kjeft Det du nevner over er også store temaer der, du bør faen meg ikke spise salami om du er gravid! Jeg forstår knappen på flere tilfeller, det er ikke det.. Men alt med måte hehe!
Nissefisen Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2012 Om man skriver mye her inne og forteller om private ting og meninger kan man risikere å bli gjenkjent og det er det ikke alle som ønsker.. Den forstår jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Har vært her inne i 8 år nå og har sett mange stygge saker. Ved å lese overskriften på tråden vet en ofte hvordan den vil utarte seg... La meg gi et eksempel.... "hvilket glass fra nesle liker ditt barn best?" - hi får garantert ikke svar på spørsmålet sitt. Hun vil derimot bli hetset for at hun for det første gir glassmat OG for det andre gir nesle ( som er ute etter å forgifte hele verden" Dessuten har det ved flere anledninger blitt outet personer her inne med fullt navn og adresse. Enkelte er flinke til å huske opplysninger om medlemmer som stikker seg frem. De legger sammen to og to og vips så vet alle hvem du er.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Tja kan skjønne at alle de som stadig spør om hemoroider ikke vil gå ut med nick og bilde, kan jo alltids være farmasøyten du kjøper rektalsalven av stirrer godt å lenge på deg og kjenner deg igjen fra dib.. Eller at ped lederen har fått med seg via dib at du er utro med mannen hennes... Men sånn ellers syntes jeg ikke man blotlegger seg så veldig med et nick her inne, er begrenset hvor mye hver enkelt husker om hvert nick og hvor avslørende det er... Jeg for min del klarer ikke skikke alle "mamman til 2 hjerter" mammaen til to gull, tre gull, en rosa 90 blå ol...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #10 Skrevet 27. juli 2012 Ikke du nei juliea, men noen husker alt. Jeg har flere ganger kjent igjen folk her fra byen, og de tror de er anonyme. Jeg har kjent igjen detlajer fra livene deres. Feks en mor med et fortidlig født barn. Jeg vet hvem hun er gjennom venner, fødselshistorien er litt dramatisk og den har hun fortalt her. Hun klager over barnehagen til sitt barn. Og jeg kjenner tilfeldigvis godt en av dem som jobber i den barnehagen, og har vist henne trådene som er blitt skrevet. Plutselig er en ikke anonym alikevell. Hvem kan glemme dryppert og den saken der? Best å være anonym dersom en snakker om private ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå