Gå til innhold

Hello Kitty klær er grisestygge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden er disse så populære??

De ligner jo ikke grisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er ganske søte jeg da.. Skiller seg ikke så veldig ut fra alt annet jentetøy som ligger på markedet nå til dags, sett bort fra hello kitty logoen,

Skrevet
Hvorfor i all verden er disse så populære?? De ligner jo ikke grisen.
Jeg liker heller ikke Hello Kitty. Dessverre deler ikke min datter på 4 år mitt syn;-)
Skrevet

Jeg synes mange av klærne er fine, bare synd de har klina den stygge katta over halve plagget;)

Skrevet

Jeg sa til meg selv, da datteren min fortsatt var i magen, at jeg ikke skulle kjøpe et eneste Hello Kitty plagg til henne. Nå er hun fem år og skapet er fullt:)

Jeg velger mine kamper med omhu!

Skrevet (endret)

synes da hello kitty er mye bedre enn rosa prinsessekliss...

Endret av den perfekte mor
Skrevet

:) Har ikke jenter så unslipper hello kitty. Enig i at de ikke er fine. men synes heller ikke spiderman og Lynet plaggene som guttene mine vil ha er fine.

Har handlet mye klasiske, pene klær til guttne mine, etter min smak. men vi er jo ikke enige:) Så jeg har nå funnet ut at jeg ikke gidder å krangle på guttene mine klær som jeg liker, er jo rimelig tåpelig egentlig. Så fra nå av handles det klær som guttene liker.

Skrevet

Det verste er hello Kitty klær til voksne! Og at det faktisk er damer som går rundt med "barnetruser" og sokker OG faktisk får sex av mennene sine. Jeg blir stadig forundret. :)

Skrevet
Det verste er hello Kitty klær til voksne!

Finner ikke de klærne til voksne, derfor tar jeg og kjøper brukte klær og klipper av logoene og syr dem på mine egne klær!

Blir så fint så! :wub:

Skrevet
Det verste er hello Kitty klær til voksne! Og at det faktisk er damer som går rundt med "barnetruser" og sokker OG faktisk får sex av mennene sine. Jeg blir stadig forundret. :)

Jeg bruker hello kitty sokker, og får masse sex av mannen min jeg :P

Grunnen til at jeg bruker de er fordi at de er litt tjukkere enn andre sokker, ergo tåler de mer, og er gode og varme!

Skrevet
Det verste er hello Kitty klær til voksne!

Finner ikke de klærne til voksne, derfor tar jeg og kjøper brukte klær og klipper av logoene og syr dem på mine egne klær!

Blir så fint så! :wub:

Da kan jeg glede deg med å fortelle deg at HM har bla sokker til voksne. Fikk nemlig slike i julegave av en tante. Grøss. (Kan sende de til deg, de er nemlig ubrukt) ;)

Skrevet
Da kan jeg glede deg med å fortelle deg at HM har bla sokker til voksne.

Yeessss!!

Skrevet

Nå er det forsåvidt ikke jeg som skal like klærne, og at min datter på 2,5 år ELSKER hello kitty gjør meg ingenting ;)

Tar litt av da... hun har sko, kjoler, t-skjorter, solbriller, vesker, bamser, film, hårbøyle, solhatt, sokker, lommebok.. tja, hva har hun ikke tru.. :P

Skrevet

Hvorfor i all verden er disse så populære??

De ligner jo ikke grisen.

Syntes ikke akkurat de er så pene jeg heller men unga elsker de så da får de noen slike.

Så lenge unga er fornøyd ser jeg ikke problemet om andre liker klærne eller ikke inklusiv meg

Kun om vi skal i selskap eller annet spesielt at jeg styrer fullt hva de skal ha på seg

Skrevet

DU syns de er grisestygge. ikke alle deler din smak.

For fremtiden.

Når det er noe DU ikke liker, syns er stygt osv då skriver du.

Jeg syns ikke......

Det er korrekt måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...