Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Det samler seg alltid støv og smuler der... Jeg vasker den kanskje en gang i året, egentlig altfor sjelden. (Jada, jeg kjeder meg.....)
maimora Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Jeg vasker den samtidig med helgavasken, altså en gang i uka. Det samler seg mye smuler oppi der ja:/ sikkert ikke nødvendig med så ofte, men det har nå blitt en rutine her:p
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Oi, det var ofte! Men det er jo litt tiltak å ta ut alt som er oppi osv...? Kanskje jeg bare er veldig lat
maimora Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Vi har 2 bestikkskuffer, så det er ikke så fryktelig mye oppi, men det er nok unødvendig ofte ja;) den andre som ikke er rett under der vi lager mat vasker jeg nok ikke mer enn en gang i året:p
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Jeg skjønte ikke spørsmålet... Skuffen du har bestikket i... som er inndelt i sånne små lommer for kniver, gafler osv... Lommene blir ofte fulle av smuler
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Tja til jul kanskje? Enda godt vi er flere HI
CaptainHindsight Skrevet 28. juli 2012 #10 Skrevet 28. juli 2012 Jeg er litt i overkant renslig, så er temmelig hysterisk når det gjelder den dumme skuffen Vasker den ikke sååå ofte, for jeg er helt manisk på å holde smulene unna. Vasker den om jeg da ser en smule eller enda verre; Kattehår... Urk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå