Gå til innhold

Lei meg, venter jente nummer 5.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, jeg vet jeg er heldig og ja jeg vil elske henne høyere enn livet selv...

Men denne gangen trodde jeg virkelig på en gutt.

De trodde det også på ekstra UL i uke 15.

I dag på ordinær UL var det helt klart jente.

Klarte ikke å la være å grine da jeg kom hjem... Føler meg så slem og som verdens beste mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei vel.. uansett er du heldig som har fått snart 5 barn! blir glad bare jeg noen gang får et barn...

Skrevet

Det er lov å være lei seg akkurat i dag og jeg håper det går over veeeldig raskt.

Selv har jeg to av hver og begge deler er like bra.

Skrevet

Skjønner godt at du hadde håpet på en gutt nå. men man må jo ta det man får når det kommer til kjønn.

Kanskje dere er spesielt gode på å lage jenter!

Skrevet

Å hold nÅ kjeft dame!

FEM jenter. Tenk sÅ fantastisk.

Skrevet

Jeg venter gutt nr 4, og er så utrolig glad for at dette også er en gutt.

Nå vet jeg hva jeg går til og har det vi trenger :)

Vi har i mange år fått høre at vi må jo prøve på en jente, og det har irritert meg veldig.

Så da vi bestemte oss for et barn til så håpet jeg nesten at det skulle bli en gutt, eller så hadde det bare blitt snakk om at ENDELIG fikk vi jenta..

Du blir nok vandt til tanken, og tenk så fint for flokken og være sammen.. stakkars den ene gutten som skulle vokst opp med 4 søstre ;)

Gratulerer med 5. på vei.. du er en tøffing! :)

Skrevet

Jeg har tre gutter og husker jeg gråt mine modige tårer da den siste var underveis. Husker også gleden da nummer fire var ei jente!

Men så, forskjellen er jo ikke så stor som jeg trodde.

Innover og utovertiss - kidsa er fine uansett

Skrevet
Ja ja, jeg vet jeg er heldig og ja jeg vil elske henne høyere enn livet selv... Men denne gangen trodde jeg virkelig på en gutt. De trodde det også på ekstra UL i uke 15. I dag på ordinær UL var det helt klart jente. Klarte ikke å la være å grine da jeg kom hjem... Føler meg så slem og som verdens beste mor.

Du er ikke slem. Selv håper jeg også på gutt denne gangen. Har også en skokk med jenter, og blir lei meg om jeg aldri får lov til å være guttemamma. Nå er du gravid og hormonell. Vent til hun kommer, du kommer til å føle at du fikk akkurat den riktige ungen for deg.

Skrevet

Slutt å være så politisk korrekte da folkens.

Klart dama har "rett" til å være skuffa.

Bare grin du vennen min.

Ei jente er det jo ingen som vil ha.

Skrevet

Jeg var lei meg jeg også.

Lei av å gå år ut og år inn uten å bli gravid.

Prøverørsforsøk på stadig nye runder, ingenting hjalp.

Nå etter 16 år fikk jeg endelig barn.

Er verdens heldigste, kjønn uvesentlig.

Skrevet

Hadde også trodd jeg skulle få jente nr. 4. Men jammen ble det gutt.

Jenter kan jeg, gutt er en "ukjent rase". Så brukte et par uker å komme over det.

Men det provoserer forsatt når alle tror vi får nr. 4 i et desperat forsøk for å få gutt. Vi ønsket et til barn, jeg var sikker på at jeg skulle få ei jente til før jeg ble gravid så det var det ikke.

Et barn er velsignelse uansett, det vet du jo som har 4 stk. Spesielt når man blir lett gravid og har svangerskap som ikke er så ille.

Gled deg over jente nr. 5 :-)

Skrevet

jeg jobber med autister, og ser at det er langt fra noen selvfølge å få friske barn. Tenk, du får fem fantastiske jenter, er ikke det fint?

Det lyder litt brutalt, men sørg litt, også gå videre, for du er heldig:) Ikke alle som kan få barn, og mange får syke barn..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Klart det er lov å være skuffet. Bare du ikke lar det går ut over gleden ved å vente barn nr 5 :)

Og så må jeg jo si at en lillebror med fire eldre søstre kunne fått det i overkant tøft ;)

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Vet at du kommer til å sette pris på også denne jenta, så du trenger ingen moralpreken om hvor heldig du er osv... vi er alle heldige på sett og vis, men ønsker skal vi få lov til å ha uansett. :)

tøft av deg å få nr 5 da :) jeg vurderer nr 4, men vet ikke enda:)

Skrevet

Skjønner deg godt...vil ikke ha en ene eneste jente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...