Seriøst Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Er det galskap? Har tre vakre barn fra før, yngste nærmer seg to år og nå vil jeg gjerne ha en til. Men vil denne lysten på flere barn forsvinne noen gang, eller vil den dukke opp etter barn nr 7 også? Dette er så vanskelig syns jeg, redd for å ta meg vann over hode, men også redd for at jeg vil komme til å angre om jeg ikke får flere. Vi har ingen trøbbel med de tre vi har, de er alle snille og forholdsvis rolige.
5 søte små blir til 6 Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Når vi fikk nr 4 så var lysten der fortsatt. Så vi gikk for nr 5 som kommer snart men nå føler vi at vi er i havn. Og minstemann her i huset er 5år.
Seriøst Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2012 Så gøy å vente nr 5 da!! Kanskje jeg skal være like tøff. Har ikke komt så langt at jeg har luftet det for mannen enna, kanskje det er på tide. Jeg føler liksom at om jeg lufter det for han, da er det virkelig på en måte.
Mammaigjen<3 Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Jeg venter nr 7 <3 og for første gang har jeg nå helt fred på innsiden når jeg tenker at dette blir det siste gullet i familien <3 Jenta vi venter var ikke planlagt, men veldig ønsket. Alle søsken gleder seg stort
Seriøst Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2012 Den freden vil jeg så gjerne kjenne selv!! Jeg trodde jeg hadde den rett etter minstemann ble fødd, men nå er lysten på en til sterk... Gratulerer så mye med nr 7 i magen
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Vi var helt bestemte på at vi var fornøyde med en frisk nummer 3! Men han er nå 9 mnd, og vi prøver på nummer fire ja... Vet jo ikke om vi klarer det, men om det blir et lite firkløver... så er lykken fullkommen!!!!!!!! Personlig synes jeg det er best i verden å være mamma, og synes det er deilig med mange barn! Lykke til med avgjørelsen!
Seriøst Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2012 Takk!! Og lykke til med prøvingen på nr 4!! Kanskje vi sitter her gravid begge to om noen mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå