Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Store blødninger og flere dager enn ellers... dessverre... :-/
Gjest Ziva Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Mindre og færre blødninger er min erfaring.
Gulosten™ Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Lange sykluser, flere dager med blødning og utrolig mye mer smerter.. samboeren min stakk seg på trådene også.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Merker ingeting til den, men har 5 istenden for 3 dager med blødning.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Hadde det i et par år.. fungerte helt greit! Litt større blødninger (fikk litt lavt jernlager) og litt mer menssmerter, men ikke noe som var et problem Ingen hormonbivirkninger var vel av de største fordelene.
ærlig talt Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2012 Var det noe galt med spiralen? Jeg mener; hadde den sklidd ut litt eller noe?
pip pip Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Jeg fikk mye kraftigere blødninger de første månedene. Hadde veldig sparsomme blødninger før jeg satte inn kobberspiralen. er ikke så kraftige nå lenger og ikke så lange heller. Men har utrolig mye menssmerter. Under hele syklusen. Er ikke alltid paracet klarer å ta vekk smertene. De kraftige menssmertene mine henger sammen med koberspiralen
Gråsonen Skrevet 27. juli 2012 #10 Skrevet 27. juli 2012 Nei, den satt fint på plass den i følge gynekologen som undersøkte meg. Kom ikke så langt i svangerskapet før det resulterte i en spontanabort, tror det kan ha vært uke 6. (Dette var da før jeg tok den ut.)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #11 Skrevet 27. juli 2012 Fordelene er større enn ulempene for meg. Har litt forskjellige blødninger egentlig, noen ganger litt større blødninger og noe mer menssmerter, andre ganger helt som før jeg fikk den satt inn. Tenker jeg skal prøve hormonspiral neste gang, men mest for å se om jeg "tåler" den iforhold til hormonene. Jeg er mer enn fornøyd med kobberspiralen.
Musemorbr / Skrevet 27. juli 2012 #12 Skrevet 27. juli 2012 Jeg er bare fornøyd jeg. Har hatt det to ganger og aldri opplevd noen problemer.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #13 Skrevet 27. juli 2012 Jeg var bare fornøyd, men fikk litt kraftigere og lengre blødninger, var absolutt verdt ulempene for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå