Gå til innhold

Noen her med kobberspiral? Hva er dine erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store blødninger og flere dager enn ellers... dessverre... :-/

Skrevet

Mindre og færre blødninger er min erfaring.

Skrevet

Lange sykluser, flere dager med blødning og utrolig mye mer smerter.. samboeren min stakk seg på trådene også.

Skrevet

Merker ingeting til den, men har 5 istenden for 3 dager med blødning.

Skrevet

Hadde det i et par år.. fungerte helt greit! Litt større blødninger (fikk litt lavt jernlager) og litt mer menssmerter, men ikke noe som var et problem :) Ingen hormonbivirkninger var vel av de største fordelene.

Skrevet

gravditet som endte i spontanabort!

Skrevet

Var det noe galt med spiralen? Jeg mener; hadde den sklidd ut litt eller noe?

Skrevet

Jeg fikk mye kraftigere blødninger de første månedene. Hadde veldig sparsomme blødninger før jeg satte inn kobberspiralen.

er ikke så kraftige nå lenger og ikke så lange heller. Men har utrolig mye menssmerter. Under hele syklusen. Er ikke alltid paracet klarer å ta vekk smertene. De kraftige menssmertene mine henger sammen med koberspiralen

Skrevet

Nei, den satt fint på plass den i følge gynekologen som undersøkte meg.

Kom ikke så langt i svangerskapet før det resulterte i en spontanabort, tror det kan ha vært uke 6. (Dette var da før jeg tok den ut.)

Skrevet

Fordelene er større enn ulempene for meg. Har litt forskjellige blødninger egentlig, noen ganger litt større blødninger og noe mer menssmerter, andre ganger helt som før jeg fikk den satt inn. Tenker jeg skal prøve hormonspiral neste gang, men mest for å se om jeg "tåler" den iforhold til hormonene. Jeg er mer enn fornøyd med kobberspiralen.

Skrevet

Jeg er bare fornøyd jeg. Har hatt det to ganger og aldri opplevd noen problemer.

Skrevet

Jeg var bare fornøyd, men fikk litt kraftigere og lengre blødninger, var absolutt verdt ulempene for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...