Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Lunken tilbakemelding fra familie når vi nevnte det første gang.. Hva forbinder du med navnet Eira? Selv mener jeg det er nydelig og kler lisja veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Her jeg bor heter veldig mange det til etternavn. Så jeg forbinder det ikke med et fornavn.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Det er et samisk etternavn tror jeg, men hvis du ikke bor i Finnmark så trenger du ikke tenke på det Jeg skulle egentlig hete det, men mamma ombestemte seg etter at jeg var født. Synes det er fint
Tauriel Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Nestn samme navn som mi pie :-) synes det er fint jeg :-) Fikk også ikke noe særligt positiv tilbakemelding på det, noen var faktisk i mot det
magpie Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Vi kjenner ei lita jenta som heter Eira Ellers er det en bydel i Helsinki som heter Eira
Valiana Skrevet 27. juli 2012 #7 Skrevet 27. juli 2012 Synes navnet er helt greit :-) Men får også litt assosiasjoner til uttrykket "eitrande forbannet" ;-) Men, velg navnet dere liker selv! Ville ikke tatt familien med på råd jeg...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Vi syns det er nydelig, og snuppa vår skal etter all sannsynlighet hete det... Vet ikke hvorfor det ikke er mer populært? Men det er jo en fordel for oss som faktisk velger det.. Liker også symbolikken bak - beskyttelse/helbredelse/snø (venter oktoberbaby)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå