Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Trodde dette var et dyrt merke jeg og litt kvalitet!! ELENDIG regntøy, kunne heller kjøpt en regnbukse på sparkjøp til 50 kr på salg, ble hull i på regnbuksa rimelig raskt!! Trøster meg med at jeg kjøpte det på salg, det var dyrt i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Trodde dette var et dyrt merke jeg og litt kvalitet!! ELENDIG regntøy, kunne heller kjøpt en regnbukse på sparkjøp til 50 kr på salg, ble hull i på regnbuksa rimelig raskt!! Trøster meg med at jeg kjøpte det på salg, det var dyrt i utgangspunktet. Enig! Tilbake til Navigear for min del.
It's all about me Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Å nei, jeg som har kjøpt dette for å teste. Har vært fornøyd med Navigare, men håpet dette skulle være enda bedre.
**lykke!!** Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har veldig lyst på den anorakken med bukse til, det skal jo og være vanntett, noen som har prøvd det?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Gutten min har Vossatassar og vi er kjempefornøyde Vanntett og uten hull
Kristiiin Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Enig med deg... Kjøpte vossatassar og etter prisen å dømme burde det være bra. Men etter fem mnd var det hull i baken og hele sømmen i rompa var nesten slitt i stykker... Synd, var fint regntøy
Gjest Ziva Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Skogstad, har prøvd det meste og Skogstad er vinneren her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå