Gå til innhold

Vossatassar regntøy. !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde dette var et dyrt merke jeg og litt kvalitet!!

ELENDIG regntøy, kunne heller kjøpt en regnbukse på sparkjøp til 50 kr på salg, ble hull i på regnbuksa rimelig raskt!! Trøster meg med at jeg kjøpte det på salg, det var dyrt i utgangspunktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trodde dette var et dyrt merke jeg og litt kvalitet!! ELENDIG regntøy, kunne heller kjøpt en regnbukse på sparkjøp til 50 kr på salg, ble hull i på regnbuksa rimelig raskt!! Trøster meg med at jeg kjøpte det på salg, det var dyrt i utgangspunktet.

 

Enig! Tilbake til Navigear for min del.

Skrevet

Å nei, jeg som har kjøpt dette for å teste.

Har vært fornøyd med Navigare, men håpet dette skulle være enda bedre.

Skrevet

Jeg har veldig lyst på den anorakken med bukse til, det skal jo og være vanntett, noen som har prøvd det?

Skrevet

Gutten min har Vossatassar og vi er kjempefornøyde :) Vanntett og uten hull ;)

Skrevet

Enig med deg... Kjøpte vossatassar og etter prisen å dømme burde det være bra. Men etter fem mnd var det hull i baken og hele sømmen i rompa var nesten slitt i stykker... Synd, var fint regntøy :(

Skrevet

Skogstad, har prøvd det meste og Skogstad er vinneren her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...