Gå til innhold

Kjøpe barneklær-avhengig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått et syndrom; kjøpe-barneklær-syndromet.

Kan sikkert navn på 50 forskjellige merker av barneklær.

Synes det er så utrolig mye lekkert å få tak i og nå er det i tillegg salg.

Har fire barn og det blir jo litt arving, men alles skap er fulle.

Jeg kan gjerne diskutere barneklær med venner jeg og er på nettet støtt og stadig.

Tusenlappene flyr i voldsom fart kjenner jeg.

Mannen sier at hvis det betyr så mye for meg, så er det greit for han at dette er min hobby. Nå er jeg strengt talt ikke fullt så grunn, men likevel.

Er det flere som kjenner til dette syndromet?

Eller er det bare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og!!

Me Mini, Wheat, Norlie, Tina Woodstrup, Rose Lille, Pomp deLux, småfolk, Lille Lam, lille barn, Hollys.

JA, det finnes utrolig mye fint.

Ingen grunn til å skamme seg.

Skrevet

Høres litt kjent ut, men jeg er nok ikke like på kjøret som deg.

Driter stort sett i merker på barneklær, men når jeg er på shopping så kommer jeg til stadighet hjem med 3 stappfulle poser klær til ungene når det var ny bukse, jakke, sko etc til meg selv jeg egentlig skulle ut og finne..

Så barna ser riktig knæsjne og fjonge ut, mens mamman dasser rundt i gamle og slitte bukser, og gensere som gikk av moten under krigen. Men men, pytt pytt, og dam dam.

Skrevet

Ja, det er nok litt slik her også. Føler meg ikke så ekstrem for det er mye jeg kunne tenkt meg å kjøpe, men i følge venner og barnehage så har barna min langt mer klær enn gjennomsnittet.

Skrevet

Jeg flyter på en vennine som er som dere shoppe-gale/glade;) Har tre små gutter, og hun kler opp alle 2av dem med arvetøy av lekreste sort (en av hennes barn hadde nok klær til å kle opp 2 av mine, og sikker minst 5 til) Eldste gutten arver alle sine klær også.. Så veldig flott for meg:)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i dette ja. Kjøper lite til meg selv, desto mer til barna.

Sitter stadig på nettet og kikker på nettbutikker, salg, blogger osv..

Men dette er en fase, og kanskje en liten hobby.

Så lenge det ikke går ut over økonomien synes jeg det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...