Gå til innhold

Har så lyst på en tatovering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge tenkt å få tatt en tatovering over en gammel en jeg har. Har jeg lyst til å gjøre det i MORGEN. Har før prøvd å få det gjort men da var det ventetid på flere uker. Jeg er litt sånn at når jeg bestemmer meg for noe så gjør jeg det NÅ, venter ikke.

Dette er ingen impulsiv tanke for jeg har i flere år tenkt få tatovert over den gammle, men det har bare ikke blitt til det.

Noen som vet om et bra sted i Oslo hvor man kan få gjort ting på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker litt sånn at hvis en tatoveringssjappe har lang ventetid så er det en grunn til det; de er flinke og de fleste vil ha gjort det der. Er som deg, nå eller aldri, men akkurat med tatoveringer har jeg tid til å vente på den rette artisten for å få et bra resultat :)

Skrevet

Enig med deg i den. Men problemet med å vente er at jeg innen det blir min tur har klart å overtale meg selv til å bruke pengene på noe annet som er mer "fornuftig". Hat skjedd flere ganger det.

HI

Skrevet

Har tatt alle mine på Hellspawn tattoo, hos Jimmy, han er kjempeflink men har ofte venteliste.

Ellers har jeg hørt mye bra om Lucky7tattoo og House of pain.

Hva skal du tatovere?

For øvrig er Toms tattoo og Odins merke i Lillestrøm også bra. :)

Skrevet

Jeg har lyst på en hundepote over den gammle. Elsker hunder. Vurderer forbokstaven til navnet på den hunden jeg hadde tidligere og den jeg har nå. I sammenheng med poten da selvfølgelig. Det blir da over venstre bryst. Har også lyst på noen stjerner i sort i nakken. Ikke helt sorte, kanskje bare omriss og så åpent inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...