Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Jeg er gravid i uke 23 har en sønn fra før. Da jeg fikk han fikk alle vi søsken barn med et par med mellom(alle på samme år). Denne gangen har mine søsken sakt, jippi endelig kan jeg få være tante/onkel "på skikkelig". Mtp at vi alle hadde/har smått så har vi jo ikke fått kost oss i den rolla fordi vi har hatt nok med mamma/pappa rolla selv. Fikk for litt siden vite at søsteren min er gravid og det med TVILLINGER!! Så då blir jeg jaggu ikke aleine om å få barn denne gangen heller! Så når min prins/prinsesse ikke er mer enn 1-2mnd, kommer to sjarmtroll og "stjeler" HELE showet da:/ Misforstå meg rett, jeg er OVERLYKKELIG å sååååå gla på deres vegne!! Men hadde liksom sett litt frem til å få barn aleine og slippe å "kjempe" om oppmerksomhet fra besteforeldre osv :/ Men dette er jo så veldig spennende også
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Skjønner hva du mener:-) Her har jeg gått gravid samtidig med søskenbarn, begge gangene. Selvfølgelig kjempekoselig å dele tanker osv, og la tremenningene leke sammen altså, men skjønner hva du mener. Spesielt siden det er dine søsken...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Skjønner tankegangen, men det er herlig når barna blir eldre da. Mannen har to søstre og tilsammen har de og vi fått åtte barn som nå er i alderen 2,5 til 9,5 år. Tre av barna er født samme året (begge søstrene og jeg gikk gravid samtidig). Nå har barna utrolig mye glede av hverandre, er supert at de er på samme alder, men var litt kjedelig da de var helt små og det nok ble litt mye babyer for svigers på en gang
Netti*** Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Jeg syns det er helt topp å gå gravid med søstrene mine. Da jeg fikk minste fikk alle 4 søsknene barn i løpet av 9 mnd. I tillegg hadde to av oss 2 tette. Nå er vi 3 som skal ha i samme mnd. Og 1 som kommer etter 3 mnd seinere :-))) Er topp å ha familieselskap da. Ingen av disse barna har vi planlagt sammen. Bare blitt til wow skal dere også ha :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Jeg er gravid i uke 23 har en sønn fra før. Da jeg fikk han fikk alle vi søsken barn med et par med mellom(alle på samme år). Denne gangen har mine søsken sakt, jippi endelig kan jeg få være tante/onkel "på skikkelig". Mtp at vi alle hadde/har smått så har vi jo ikke fått kost oss i den rolla fordi vi har hatt nok med mamma/pappa rolla selv. Fikk for litt siden vite at søsteren min er gravid og det med TVILLINGER!! Så då blir jeg jaggu ikke aleine om å få barn denne gangen heller! Så når min prins/prinsesse ikke er mer enn 1-2mnd, kommer to sjarmtroll og "stjeler" HELE showet da:/ Misforstå meg rett, jeg er OVERLYKKELIG å sååååå gla på deres vegne!! Men hadde liksom sett litt frem til å få barn aleine og slippe å "kjempe" om oppmerksomhet fra besteforeldre osv :/ Men dette er jo så veldig spennende også Syns det er litt trist å være alene, jeg. Har hele fire søsken på rundt min alder, og ikke en av dem har i det hele tatt vurdert å få barn ennå, og min yngste er allerede tre. Når ikke mannen har søsken, er søskenbarn til ungene absolutt det vi savner.Satser på at jeg får stille opp som tante for fullt når den tiden kommer:) Men forstår hva du mener altså.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Kjenner til det... Her har meg og min søster fått 4 barn totalt, og det er 6mnd mellom alle sammen (vi har fått annenhver gang). Jeg har ikke syns det har vært koslig i det hele tatt, da min søster er mammas gulljente, og det har hennes barn blitt også, mens jeg og mine barn blir totalt oversett. Min søster har fått surprise-party på 18,20 og 25års dagen,med mat og kaker og mange inviterte. jeg har fått noe pynt fra nille. Min søsters barn har begge fått splitter nye vogner til fødselen, søstern min fikk gullring med første, og gullarmbånd med andremann. Jeg fikk ikke en blomsterkvast en gang, og barna mine fikk arvetøy... Jeg GRUER meg rett og slett til barna mine er store nok til å se denne forskjellsbehandlingen fra mormoren sin... Det er veldig,veldig sårende, og slik har jeg hatt det hele livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå