Gå til innhold

kneppelyder i leddene til nyfødt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så bekymret for jenta ,hun er 2 uker gammel.

når vi løfter på henne , hun snur på seg ogsånn så knepper det liksom i leddene hennes ,andre som har opplevd det? =(

er så redd det skal være noe galt.

har et eldre barn med hypermobile ledd,men han var ikke sånn som jeg kan huske. kanskje hun har det samme bare mye verre tenker jeg =(

skal på helsest til uka,spent på hva de sier der..

Videoannonse
Annonse
Gjest Husfrua
Skrevet

Hvis det er hoftene som knepper ville jeg sjekket for hofteleddsdysplasi.Det hender det skjer at de ikke finner ut dette på sykehuset før hjemreise. Datteren vår ble født med dette på ene hoften og det hendte vi hørte kneppelyder da.

Skrevet

er så bekymret for jenta ,hun er 2 uker gammel.

når vi løfter på henne , hun snur på seg ogsånn så knepper det liksom i leddene hennes ,andre som har opplevd det? =(

er så redd det skal være noe galt.

har et eldre barn med hypermobile ledd,men han var ikke sånn som jeg kan huske. kanskje hun har det samme bare mye verre tenker jeg =(

skal på helsest til uka,spent på hva de sier der.

Våre to har hypermobile ledd, begge har hatt kneppelyd i leddene.spesielt jenten som hadde klart mest hypermobilitet. Ingen problem med noen av dem nå lenger. De er 5 og 8 år.

Skrevet

Min kneppet også av og til i leddene når han var nyfødt, hørte det også når han var i magen!!;) er en flott gutt på 1 år nå, null problemer;) mn knekker av og til i leddene nå og, men det gjør jeg og:) Hehe!

Skrevet

Det har begge mine gjort. Jeg og. Ikke noe galt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...