Gå til innhold

Er jeg egentlig for tykk/tung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi Snakker om klær og mote og sånn sammen med venninnene mine, så skjer det veldig ofte at noen påpeker hvilken str. de har kjøpt i de nye klærne.

Da blir det også ofte kommentert hva sommer stort og hva som er akseptert.

Str. 40 er veldig stort.

Å være 70 kg er veldig tungt.

Å bruke str 41 i sko er helt forferdelig.

Jeg er 173 cm, 77 kg, og bruker str. 40/42 i klær. Jeg er egentlig fornøyd, men får inntrykk av at jeg ikke burde være fornøyd.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en tanke tung, men ikke så veldig. Jeg er akkurat like høy som deg, med brede skuldre/tung benbygning og mye muskler, men var likevel litt smålubben da jeg var så tung som du er nå. Ikke ukledelig, og ikke feit, men litt for tung ja.

Men om str 40 er stort er jo avhengig av mye da, og høyde er en veldig vesentlig faktor. Str 40 kan være mye for en som bare er 160 cm lang, men helt normalt for en på 175 cm :)

Skrevet

Synes du skal være fornøyd jeg ! det viktigste er vel at du har det bra med deg selv? Jeg har det også sånn blandt mine venner, og er møkk lei, men så lenge jeg trives med sånn jeg er, hvorfor skal jeg stresse da.... Jeg er ikke noen sylfide, og i manges øyne tror jeg jeg har noen kilo for mye, men jeg trives med meg selv. Du er vel akkurat den samme personen uansett hva du veier???

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg synes ikke du er tung. Tung bestemmes utifra kroppstype og hva du selv trives med.

Jeg trivdes godt da jeg veide mellom 60 og 65 kg, enda jeg helst skal veie godt under 60 kg.

Om du er fornøyd, så drit i hva venninnene dine sier og mener! :)

Skrevet

Syns ikke du høres tung ut. Dessueten veier muskler mer enn fett, det er det visst mange som glemmer.

Det viktigste er hva du syns selv :)

Skrevet

Synes du høres litt tung ut. Jeg er selv 1.70 cm og veier 65 kg. Og jeg er ikke særlig tynn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...