Gå til innhold

Faen har jobb i helga, men 0 arbeidslyst:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover ekstremt dårlig om natta og står gjerne ikke opp før i 11.30 tiden hvordan skal jeg da greie og stå opp til dagvakt som begynner 07.30??

Huff når høres jeg sikkert ut som en pessimist, men jeg skulle ønske jeg kunne slippe jobbehelg:((

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er ikke noe verre enn å starte etter ferien igjen :) Fra å sove til 10-11 var det opp å hopp kl 6.30. Det går så fint atte :)

Skrevet

Fin overskrift. Imponerende at noen har ansatt Faen. Det hadde jeg ikke turt.

Skrevet

hvis du vil slippe jobbhelg så slutt i jobbe din. Det er helt håpløst for andre som faktisk kommer på jobb i helga at så mange er "syke" helt pluselig hver helg de jobber.... (sier ikke at det gjelder deg, men arbeidsmoralen virker generelt lav innen helsevesenet iallefall...)

Skrevet

Ja, det blir sikkert litt kjipt å gå på jobb, men "sorry mac, slik er nå en gang livet."

...eller du kan gjøre som mange andre nordmenn: Sykemelde deg i helgen.

Null respekt fra min side i så fall, men jeg skjønner jo at det er gjengs holdning fra mange.

Skrevet

Så får du begynne å jobbe kveld/natt da.

Skrevet

Sier som de andre, hvis du syns det er så kjipt så finn på noe annet. Har selv jobbet ræva av meg i dag for å få leid inn folk til helga der hvor jeg jobber (helsevesenet), og det er alltid noen som blir syke når det nærmer seg helg. Frustrerende! Man overlever en dagvakt selv om man har sovet dårlig, pøs på med kaffe og sørg for å holde deg aktiv hele vakta (dvs jobbe), så går det bra.

God arbeidshelg! :)

Skrevet

Jeg har ikke arbeidshelg før neste helg, men må likevel jobbe denne helga også pga sykdom. Ikke klag! Blæh.

Skrevet

Forstår deg kjempegodt. Verste jeg vet er dagvakt på lørdagen. Ville heller jobbet to kvelder på rad i helga.

Arbeidslysten pleier å mirakuløst dukke opp når jeg møter mine kjekke kolleger, så det går alltid fint. Men det er kjedelig å sitte fredagskvelden når andre endelig har helg, og jeg må på jobb i morgen tidlig. Heldigvis godt betalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...