tante grusom master of law Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Jeg synes vi har det litt fuktig hjemme. Vi bor i et eldre trehus som er godt vedlikeholdt. Men jeg synes det er litt mye fukt her om sommeren og høsten. Det hjelper om vinteren da vi fyrer i peisen og har på varmegulv og elektriske panelovner. Jeg har kikket litt på luftavfuktere men finner ikke så mye omtaler om disse. Ser at wilfa har en til ca1400kr. Noen som vet om den egner seg til å bruke i oppholdsrom eller om den er så stor og bråkete at den bare kan brukes i kjellere etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå