Gå til innhold

Kommer ikke barnetrygden idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Siste dagen i mnd er på mandag.

Gjest uni kum
Skrevet

Er det ikke siste dagen i måneden den skal komme, av og til 1-2 dager før. Siste er på tirsdag, så da kan det vel hende det kommer mandag? Tviler på at den kommer 5 dager før utbetalingsdato.

Skrevet

Trodde nesten alle sparte barnetrygden ifølge en undersøkelse som nylig var tatt, da trodde jeg virkelig ikke folk registrerte om barnetrygden kom på konto eller ikke??

Skrevet

jeg også tror den kommer mandag.... håper det går bra for deg ... IKKE alle kan spare dem NEI!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Trodde nesten alle sparte barnetrygden ifølge en undersøkelse som nylig var tatt, da trodde jeg virkelig ikke folk registrerte om barnetrygden kom på konto eller ikke??

Det er da slettes ikke alle som har så god økonomi at de kan spare barnetrygden. For noen familier er det penger man trenger, oss inkludert.

Skrevet

Det er ikke alle som kan spare barnetrygden, men nesten alle skulle vell ønske at de kunne spart den :)

Men den den skal være på konto innen siste dag i mnd, noen får den før men stort sett alle får siste dag i mnd :)

Skrevet

Hvilken undersøkelse er dette?

De som har så mye penger at de ikke merker om barnetrygden kommer eller ei for denne spares burde ikke fått den. Vi har tre barn og barnetrygden går i det store sluket. Alle tre går på fritidsaktiviteter, klær, utstyr..så den brukes på det den er ment for.

Skrevet

Jeg sparer ikke barnetrygden, men tviler på den kommer i dag.

Skrevet

Får aldri min før aller siste dag i mnd, altså Tirsdag.

Skrevet

Mandag er siste dag i denne mnd

Skrevet
Mandag er siste dag i denne mnd

31.juli er siste dag i juli og 31.juli er på tirsdag

Skrevet

Hehe ja, er jo bare å sjekke kalenderen din på pc'n da.. Mandag er 30 denne mnd og 31 er Tirsdag. Så det så.

Skrevet
Hehe ja, er jo bare å sjekke kalenderen din på pc'n da.. Mandag er 30 denne mnd og 31 er Tirsdag. Så det så.

Haha du har rett,

veggkalenderen min mangler rett og slett en dag denne mnd.

merkelig jaja

Har den rett foran meg derfor jeg turte å være så påståelig, legger meg i støvet her :)

Skrevet

Ikke vær så selvgod!

Skrevet

Det er ikke selvsagt at alle 18-åringer kan møte livet med en sparekonto på 200.000, selv om det kanskje hadde vært ideelt.

Skrevet

Jeg sparer ikke barnetrygden nei. Jeg har nok bare sett feil påmkalenderen og tenkt at siste dag denne mnd var mandag og dermed konkludert med at den kommer før helgen. Har en gutt som skal på sommerleir og tenkte at det hadde vert greit å bruke de pengene til det. Men det går helt fint.

Selv om jeg ikke sparer den, så har jeg penger likevel.

HI

Skrevet

Hvis det var slik at alle hadde mulighet til å spare barnetrygden ville den vel blitt avskaffet Evt hadde det kanskje vært lurere av staten å "gi" et større beløp ved fylte 18 øremerket bolig.

Vi, som studenter, trenger den stønaden for alt den er verdt. Om den skulle vært behovsprøvd er en helt annen sak.

Skrevet

Vi har god råd, trenger ikke spare barnetrygden. Men har ikke lyst å spare den, liker å bruke den.

Jeg syns barnetrygden er en god ting. Den gis til alle som har barn under 18 år, uten noen flere krav enn det. Det jevner ut forskjellene på de som har barn og ikke. Ikke alltid det er rettferdig å gjøre forskjell på fattig og rik. Dessuten koster det mye å behovsprøve den også.

Skrevet

fikk sms for ca en time siden om at barnetrygden har kommet inn,har dnb

Skrevet

Jada da har dere desperate shoppere fått inn barnetrygden på konto, nå er det bare og gå bananas i butikkene i morgen!!:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...