Gå til innhold

Er dere flau over vekta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tørr dere isåfall si til mannen hvor mye dere veier?

Jeg er flau, og prøver så lenge det lar seg gjøre å unngå å si hvor tung jeg er. Jeg er ikke overvektig, men samtidig skulle jeg ønske jeg var noen kilo lettere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og tørr dere isåfall si til mannen hvor mye dere veier? Jeg er flau, og prøver så lenge det lar seg gjøre å unngå å si hvor tung jeg er. Jeg er ikke overvektig, men samtidig skulle jeg ønske jeg var noen kilo lettere...

Ja, han ser at jeg er feit, så hvorfor ikke... Blir ikke tynnere av å ikke innrømme det.

Men til andre sier jeg ikke hva jeg veier. Det kommer av at jeg hadde bulimi før og tante spurte hva jeg veier, hvorpå jeg svarte helt ærlig. Og det nektet hun å tro på, jeg måtte jo veie mye mer. Husker jeg tok den reaksjonen tungt, så jeg sier ikke vekta mi til andre enn mannen min og helsepersonell.

Skrevet

Hvis ikke jeg tør å si det til mannen min så er det noe som ikke stemmer i forholdet. Trenger ikke si det til gud og hvermann, men mannen din bør du ikke ha noe problem med å si det til.

Skrevet

Nei. Jeg veier 56-57 kilo. Er ikke flau.

Gjest thricane
Skrevet

Vi er begge ca like mye over trivselvekta og slanker oss sammen før vi skal på tur, så ikke noe problem nå. Men hadde en periode etter minste ble født hvor jeg ikke ville at noen skulle vite hva jeg veide. Skjulte meg godt i klær som ikke viste alt.

Skrevet

Jeg var flau over vekta da jeg veide 88-90 kg. Veide det lenge. Men nå skal jeg ned til 70 kg., og da går det greit å si at jeg veide 90 da jeg startet slankingen. Er nå 74, og er ikke flau over å si det:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja. Eller, alle vet jo at jeg er tjukk. Og nei, mannen vet ikke hva jeg veier. Ikke legen min heller.

Men det er ikke dermed sagt at det "er noe som ikke stemmer" i forholdet vårt av den grunn altså.

Skrevet

Ja, er flau, men han vet hva jeg veier likevel.

Er 174 cm høy og 80 kg, så minst 10-15 kg for tung..

Skrevet

Jeg veier nok endel kilo for mye utenom graviditeten, men bryr meg lite om tallet på vekta så lenge kroppen føles bra og klærne sitter som de burde. Altså hjelper det meg fint lite om vekta hadde vist et lavere tall hvis jeg allikevel følte at det bulte alle plass. Veide 74 før jeg ble gravid, er straks oppe i 86 nå som fødselen er rett rundt hjørnet, og håper på å ha gått ned alle gravidkiloene før jul.

Altså - nei, jeg er ikke flau over vekta.

Skrevet

Hehe, nei.

Jeg er langtifra flau over å si hvor mye jeg veier.

Jeg veier 138 kg. Det er ikke til å stikke under en stol, for det synes.

Men jobber med å få vekta til å komme seg nedover, for det er ikke en vekt jeg trives med, selvfølgelig.

Mannen min vet akkurat hvor mye jeg veier og han sier ofte til meg hvor flott jeg ser ut :)

Kommer nok ikke til å bytte han ut, nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...